ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ: «ΕΑΝ ΜΕ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ, ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ…»
Κοινοποιεί και σχολιάζει ο Γεωκών
Ο Ιησούς Χριστός δεν ήρθε για να βάλει τις ζωές μας κάτω από ένα ζυγό με διατάγματα και κανόνες, αλλά να μας ελευθερώσει από αυτά και από την αμαρτία. Κολοσσαείς 2:13-15 :
«Και εσάς που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία της σαρκός σας, ζωοποίησε μαζί Του συγχωρώντας σε εσάς πάντα τα πταίσματα, εξαλείφοντας το χειρόγραφο με τα διατάγματα που ήταν εναντίον μας, και το αφαίρεσε από την μέση, καρφώνοντας το επάνω στον σταυρό. ( ποιο ήταν το χειρόγραφο ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ που αφαίρεσε ;;;) και αφού απογύμνωσε τις αρχές και τις εξουσίες, τις καταντρόπιασε δημόσια…..’’
Προς Κολοσσαείς 2:16-23
«Ας μην σας κρίνει λοιπόν κανένας για φαγητό ή για ποτό ή για λόγο εορτής ή νεομηνίας ή σαββάτων. που είναι σκιά των μελλόντων, το σώμα όμως είναι του Χριστού.
Κανένας ας μην σας στερήσει το βραβείο, με προσποίηση ταπεινοφροσύνης, και με θρησκεία των αγγέλων, ασχολούμενος με πράγματα που δεν είδε, και μην κρατώντας την κεφαλή τον Χριστό, από τον οποίον ολόκληρο το σώμα διάμεσου των αρμών και συνδέσμων, καθώς διατηρείται και καθώς συνδέεται, αυξάνει σύμφωνα με την αύξηση του Θεού.
Αν λοιπόν πεθάνατε μαζί με τον Χριστό από τα στοιχεία του κόσμου, γιατί σαν να ζειτε μέσα στον κόσμο, υποβάλλετε τον εαυτό σας σε διατάγματα: μην πιάσεις, μη γευτείς, μην αγγίξεις. τα οποία όλα φθείρονται με την χρήση. σύμφωνα με τα εντάλματα και τις διδασκαλίες των ανθρώπων;
Τα οποία έχουν μονάχα μια φαινομενική πλευρά σοφίας σε εθελοθρησκεία και ταπεινοφροσύνη και σκληραγώγηση του σώματος, χωρίς να έχουν σε καμιά τιμή την ευχαρίστηση της σαρκός»
ΣΧΟΛΙΟ: Μήπως απ’ όσα έχεις ακούσει έχεις σχηματίσει την εντύπωση ότι ο Χριστός είναι μια σειρά από διατάγματα, κανόνες και τυπικά; Αν σου χουν πει όλα αυτά, αν η εντύπωση που σου χουν δώσει για τον Υιό του Θεού και τον Θεό τον Ίδιο είναι ότι αρέσκεται σε όλες αυτές τις τυπολατρίες, μάθε πως όλα αυτά ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Είναι εντάλματα και διδασκαλίες ανθρώπων. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να σε κρίνει για φαγητό, ή γιορτή ή κάτι ανάλογο. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να σου πει ότι δεν είσαι καλός Χριστιανός γιατί δεν τήρησες την τάδε αποχή από φαγητό ή δεν πήρες μέρος στην τάδε τελετουργία.
Όλα αυτά «ήταν σκιά των μελλοντικών». Ήταν μέρος των όσων κατάργησε ο Χριστός με τον θρίαμβο Του πάνω στον σταυρό. Αυτός μας ελευθέρωσε από όλα αυτά τα διατάγματα και από κάθε αμαρτία την οποία μπορεί να κουβαλούσαμε.
Διαβάστε ακόμη μια φορά το κείμενο του Μητροπολίτη Λεμεσού, Αθανάσιου: «Οι θρήσκοι άνθρωποι είναι το πιο επικίνδυνο είδος»
Προς Γαλάτας 5:1 «ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΑΘΕΡΟΙ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙΤΕ ΞΑΝΑ ΣΕ ΖΥΓΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ»
ΣΥΝΕΧΩΣ, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΜΩΣΑΙΚΟ ΝΟΜΟ, ΜΗ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ. <Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ>.
ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ, ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΑΘΑΝΑΤΗ.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ <Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ>. ΑΥΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΑΦΟΥ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΣΑΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ. ΓΙ'ΑΥΤΟ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΩΣΑΙΚΟ ΝΟΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΠΛΑΣΜΑ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ. ΕΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΤΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ Ή ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙ, ΤΙΣ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ, ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ. (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΚΑΙ Η ΜΟΙΧΑΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΠΕ <Ο ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΝ ΛΙΘΟ ΒΑΛΛΕΤΩ>.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ <ΜΟΛΥΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΧΙ ΤΟ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΝ>. ΑΥΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΜΩΣΑΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΕ <ΚΑΘΑΡΕΣ> ΚΑΙ <ΑΚΑΘΑΡΤΕΣ> ΤΡΟΦΕΣ.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΣ, ΤΙΣ ΠΟΡΝΕΣ, ΤΟΥΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ, ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ,<ΛΕΓΩ ΗΜΙΝ ΟΤΙ ΟΙ ΤΕΛΩΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΡΝΑΙ ΠΡΟΑΓΟΥΣΙΝ ΥΜΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ>. (ΜΑΤΘ.ΚΑ,31-32). Ο ΜΩΣΑΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙ <ΒΔΕΛΥΓΜΑΤΑ>.
Ο ΜΩΣΑΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ <ΑΓΑΠΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΙΣΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΟΥ> ΚΑΙ <ΟΦΘΑΛΜΟΝ ΑΝΤΙ ΟΦΘΑΛΜΟΥ>. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΙ ΣΤΗ ΡΗΣΗ ΑΥΤΗ ΤΟ <ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΥΜΩΝ>.
ΟΤΑΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ, ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΩΣ <ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΕΧΙΔΝΩΝ> ……ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ <ΥΜΕΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΥΜΩΝ,ΘΕΛΕΤΕ ΠΟΙΕΙΝ,ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΟΣ ΗΝ ΑΠ'ΑΡΧΗΣ> (ΙΩΑΝ.Η 42-44).
Ο ΑΖΥΜΟΣ ΑΡΤΟΣ, ΤΑ ΠΙΚΡΑ ΧΟΡΤΑ, ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΝΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΚΟΥΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟΥ ΔΕΙΠΝΟΥ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΕΙΠΝΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΨΩΜΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΤΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ,
ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ. (ΙΩΑΝ.ΣΤ32-67,Ζ28-29,Η14,19).
ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΚΑΨΕΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕ ΦΩΤΙΑ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΟΠΩΣ Ο ΗΛΙΑΣ, ΑΠΑΝΤΗΣΕ. <ΟΥΚ ΟΙΔΑΤΕ (ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ) ΠΟΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΣΤΕ ΥΜΕΙΣ. Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΥΚ ΗΛΘΕΝ ΨΥΧΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΩΛΕΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΣΩΣΑΙ>(ΛΟΥΚ.Θ 54-56).
Χριστός Ανέστη αδελφέ έν Χριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραία η αναλυσή σου. Σε ευχαριστούμε καί να είσαι πάντα καλά.