Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

ΦΟΒΕΡΑ ΘΕΙΑ ΕΙΔΗΣΙΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΕΤΑ ΔΥΝΑΜΕΩΣ


ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΑΧΥ



Μέγα το Όνομα της Αγίας Τριάδος

+++ 


Γράψε παιδί Μου το Θείο Γραπτό, 
μιλώ ο Τρισυπόστατος Θεός
 του σύμπαντος ο Δημιουργός, 
προς κάθε άνθρωπο εις τον κόσμο αυτό.

Με εξοστρακίσατε, Με αμφισβητήσατε, 
προς Εμέ απιστήσατε
νομίζοντας ανόητοι πως θα Με εξαφανίσετε.
 Σας άφησα μέχρι τώρα την κακία σας, 
σε όλο της το μεγαλείο να δείξετε, 
ΑΛΛΑ ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ,
 ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΡΓΗ, 
ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ.

Είπα και έγινε όλη η γη
και ό,τι υπάρχει επάνω σ’ αυτήν, 
δεν το πιστέψατε οι πολλοί αυτό, 
γιατί το πνεύμα της απιστίας και της αντιλογίας
 κυβερνά το σκοτεινό σας μυαλό,
 και ψάχνετε συνεχώς
για κάποιο σενάριο διαφορετικό
 και το λέτε ΕΠΙΣΤΗΜΗ αυτό. 

Δεν ήθελα να φθάσουμε ως εδώ, 
ήθελα να μετανοήσετε 
και το ΗΜΑΡΤΟΝ να Μου ζητήσετε,
 αντί την τέλεια καταστροφή να ζήσετε,
 αλλά εσείς δεν το θελήσατε ,
 γιατί για ακόμα μια φορά 
όλες τις προειδοποιήσεις Μου αψηφήσατε.

Ετοιμαστείτε λοιπόν, 
όλοι εσείς που τρέφεστε με τον ΤΡΟΜΟ ΤΩΝ ΛΑΩΝ, 
ετοιμαστείτε στον ΥΨΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ 
ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ΝΑ ΓΕΥΘΕΙΤΕ, 
ΑΦΟΥ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΟΣ
 ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ
 ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΘΗΤΕ,
 ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ΘΑ ΖΕΙΤΕ,
 ΑΦΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΗΔΟΝΙΖΟΣΑΣΤΕ
 ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΤΡΟΜΟ 
ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ.
 ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΕ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ
 ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ 
ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ 
ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΜΟ. 

Προλαβαίνετε το ΗΜΑΡΤΟΝ να πήτε 
και αν είναι από καρδιάς σας υπόσχομαι να συγχωρεθείτε,
διαφορετικά ό,τι και να κάνετε 
από τον ΟΦΘΑΛΜΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΟΥ 
ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΥΦΘΗΤΕ,
 ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΒΟΔΙΟΥ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ.

Όπως εσείς είχατε συνεχώς εκπλήξεις οδυνηρές 
για τα δικά Μου φτωχά και ανυπεράσπιστα παιδιά, 
έτσι σας επιφυλάσσω κι’ Εγώ εκπλήξεις πολλές 
και εξ’ ίσου οδυνηρές, 
που ότι και να κάνετε δεν θα μπορείτε
 να ξεφύγετε απ’ αυτές.

Σας μιλώ ο Μέγας Θεός 
των πάντων ο Δημιουργός
 και απευθύνομαι προς κάθε δικό Μου εχθρό, 
γιατί τα δικά Μου πιστά παιδιά 
εις την αγκάλη Μου θα κρατώ 
και δεν θα επιτρέψω να πάθουν το παραμικρό, 
στην διάθεση τους θα έχω όλον τον Αγγελικό Στρατό. 

Όταν το πάνω- κάτω θα έρθει,
 όταν θα καίγεται σύμπασα η γη,
 δεν θα πειραχθεί ούτε μια τρίχα της ιδικής τους κεφαλής. 
Τότε την ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ,
 ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΝΦΙΣΒΗΤΕΙΣ, 
ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
 ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΗΜΑΡΤΟΝ ΝΑ ΠΕΙΣ, 
ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ 
ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ ΑΝΕΝΙΣΤΡΕΠΤΙ

ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΑΧΥ

ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΓΗ

ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΑΧΥ

ΝΑ ΑΝΥΨΩΣΩ ΚΑΘΕ ΠΕΣΜΕΝΗ ΨΥΧΗ

ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΑΧΥ

ΚΑΙ ΟΥΑΙ! ΟΥΑΙ! ΟΥΑΙ!

 Σε κάθε αντικείμενη ψυχή. 
Είπα και ελάλησα ο Μέγας Θεός,
 τέρμα τα λόγια, πράξεις περιμένετε από εδώ και μπρος.

 Αμήν και τω Παντοδύναμω Τριαδικό Θεω Δόξα.

+++

 


30 σχόλια:

  1. Αμήν, αμήν, αμήν και τω ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟ ΘΕΟ ΔΌΞΑ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ ΚΑΙ ΖΕΙ ΑΙΩΝΙΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΜΗΝ ΚΥΡΙΕ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είπα και έγινε όλη η γη και ό,τι υπάρχει επάνω σ’ αυτήν,
    δεν το πιστέψατε οι πολλοί αυτό,
    γιατί το πνεύμα της απιστίας και της αντιλογίας
    κυβερνά το σκοτεινό σας μυαλό,
    και ψάχνετε συνεχώς για κάποιο σενάριο διαφορετικό
    και το λέτε ΕΠΙΣΤΗΜΗ αυτό.

    ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ

    «Τέσσερις είναι οι τοίχοι του νέου πύργου της Βαβέλ:
    1) Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ 2) Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ 3) Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ 4) Ο ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ
    Και οι τέσσερις τοίχοι δεν έχουν την ευλογία του Θεού και είναι ενάντια στο Θεό»

    http://www.koinoniaorthodoxias.org/martiria-kai-didaxi/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%B3%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B5-%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B2%CE%B1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναί έρχου ΚΥΡΙΕ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!! ΑΜΗΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευλογημένο να είναι!!!

    Δόξα σόι ο Θεός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο ελεήμων και φιλάνθρωπος είναι ο Κύριος! Ακόμα και τήν υστάτη στιγμή, ζητά ένα ήμαρτον από κάθε αμαρτωλή ψυχή.
    Ολες Του οι φοβερές προειδοποιήσεις είναι πάντοτε συνυφασμένες ξε το άπειρο έλεός Του.
    Εμείς αυτα δέν τα βλέπουμε; δέν μάς συγκινούν καθόλου; αλλοίμονο!
    Δόξα τή μακροθυμία Σου, Κύριε δόξα Σοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν διαφωνώ με τα κείμενα αυτά σε πρώτο πρόσωπο,θέλουν να δείξουν την αγάπη,την μεγαλοσύνη και την Θεία Πρόνοια του Κυρίου, του Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού και την Χάρη του Αγίου Πνεύματος.
    Με ξενίζει το ύφος, η παθητικότητα, η μοιρολατρία των σχολίων και η αδράνεια μας των δήθεν πιστών, απέναντι σε όλα αυτά που επιτρέπουμε και συμβαίνουν γύρω μας και αφορούν τις ζωές μας και καταργούν την Θεόδοτη ελευθερία μας.
    Δεν θέλουμε να γίνουμε υγιείς και παραμένουμε παράλυτοι περιμένωντας να μας βάλει κάποιος στη κολυμβήθρα του Σιλωάμ.
    Ο Χριστός δεν έκανε τίποτε για να σηκωθεί ο παράλυτος, απλά ρώτησε αν θέλει ,αν ναι τότε να πάρει το κρεβάτι του και να φύγει.
    Αυτός Τον πίστεψε και σηκώθηκε από μόνος του, τον έσωσε αυτό και όχι ο Χριστός.
    Ο Κύριος το επαλήθευσε, η πίστη σου σε έσωσε.
    Εμείς χρόνια τώρα περιμένουμε πέσε πίτα να σε φάω και κλαιγόμαστε για τις κλειστές εκκλησίες και φτάσαμε να ακούμε τους τράγους να μας οδηγούν στην τραγωδία της υποταγής στα αφεντικά του ψεύτικου κόσμου μας.
    Όσο καθόμαστε και κλαψουρίζουμε τίποτε δεν θα γίνει, όσα Δόξα σοι ο Θεός και να λέμε,αν δεν Τον πιστέψουμε και να τον δοξάσουμε έμπρακτα με τα έργα μας.
    Να αντιδράσουμε να σηκωθούμε από το κρεβάτι του φόβου που μας παραλύει και τότε θα έρθει Ο ΚΥΡΙΟΣ βοηθός και σωτήρας.
    Διαφορετικά θα ακούμε τους παπάδες και τους παπατζήδες και θα υπομένουμε άπραγοι χωρίς ομολογία το σφράγισμα που ξεκίνησε.
    Δύναμη και εφόδια μας παρέχονται δωρεάν με την Θεία Μετάληψη ,που και αυτή θέλουν να μας στερήσουν.
    Στραβοί μας διοικούν και μας τυφλώνουν με εγκυκλίους και νόμους .
    Αρκετά ως εδώ.
    Αν δεν ανοίξουμε τα μάτια μας πάμε μόνοι μας κατά διαόλου και ακόμη δεν είδαμε τίποτε.
    Άντε να δούμε πότε θα πιστέψουμε για να σηκωθούμε ,ο παράλυτος χρειάσθηκε 38 χρόνια πριν τον Χριστό.
    Από τότε όμως ο Χριστός είναι μαζί μας παρών κάθε στιγμή .
    Αν ζητήσουμε και πράξουμε τότε και ο Θεός βοηθός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΙΑ.
      ΑΡΚΕΙ ΕΝΑ ΝΑΙ ,ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΧΙ,ΟΧΙ.
      ή ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ή ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΛΙΨΗ.
      ΚΟΝΤΟΣ ΨΑΛΜΟΣ ΑΛΗΛΟΥΪΑ

      Διαγραφή
    2. Όχι που θα αργούσες να πεις τα δικά σου τρελλάρα!

      Διαγραφή
    3. ΣΕΜΝΌΤΑΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΑ ΒΡΊΖΕΙΣ.
      ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. http://www.tlig.org/el/messages/chrono/1991/

      14 Νοεμβρίου, 1991
      ...Αναστυλώστε τον ετοιμόρροπο Οίκο Μου με το να συναθροίζεστε στο Όνομά Μου. Κι αν είστε μόνο ένα υπόλοιπο που Μου έμεινε πιστό, μην αποθαρρύνεστε: Θα σας φέρω, με μια ευλογία, καινούργιο κρασί για να υγράνετε τα χείλη σας. Μην αποθαρρύνεστε. Ο Λυτρωτής σας βρίσκεται στο δρόμο της Επιστροφής Του. ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΠΛΙΝΘΟΙ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΜΟΥ. Αν ενωθείτε και συγκεντρωθείτε πάλι, θα σχηματίσετε ένα οικοδόμημα, αν όμως παραμείνετε διηρημένοι και διασκορπισμένοι, πώς θα ανοικοδομήσω ό,τι είναι τώρα ερείπια; Σας χρειάζομαι όλους μαζί για να κάνω μια ενότητα και να οικοδομήσω τον Οίκο Μου. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΛΙΝΘΟΥΣ.

      Η επίγεια Βασιλεία Μου είναι η Εκκλησία Μου και η Θεία Ευχαριστία είναι η Ζωή της Εκκλησίας Μου, αυτής της Εκκλησίας που Εγώ ο ίδιος σας παρέδωσα. Σας άφησα με μια Εκκλησία, αλλά δεν πρόλαβα να φύγω, δεν πρόλαβα να πάω στον Πατέρα και κάνατε τον Οίκο Μου ερήμωση! Τον ισοπεδώσατε! Και το ποίμνιό μου περιπλανιέται δεξιά κι αριστερά... Έως πότε θα πίνω το Ποτήρι της διαίρεσής σας; Ποτήρι θλίψης και ερήμωσης; Προσφέρατε στον Πανάγιο, σε Εκείνον που λέτε ότι αγαπάτε, ένα ποτήρι τόσο πλατύ και τόσο βαθύ, γεμάτο πίκρα και θλίψη, που ο ουρανίσκος Mου είναι πιο στεγνός από περγαμηνή, τα χείλη Μου σκασμένα. Η γεύση του ποτηριού που μου προσφέρει η γενεά αυτή είναι πικρή σαν φαρμάκι. Δεν καταπίνω μόνος Μου τα Δάκρυά Μου, η Αγία σας Μητέρα συμμερίζεται τη θλίψη Μου αφού η Άμωμη Καρδιά της είναι ενωμένη αγαπητικά με την Ιερή Μου Καρδιά. Σύντομα όμως θα σας ανανεώσω όλους με τη Φωτιά Μου. Να προσεύχεστε αδιάλειπτα γιατί η Ώρα πλησιάζει. Σας ευλογώ όλους, σφραγίζοντας τα μέτωπά σας με το Στεναγμό της Αγάπης Μου.
      ________________________________________

      Διαγραφή
  10. Γιατί ο διάβολος δεν σώζεται; Δεν θέλει να τον σώσει ο Θεός; Μη γένοιτο. Δεν σώζεται, γιατί δεν μπορεί να μετανοήσει ο διάβολος.

    Τι περίπου συμβαίνει με τον διάβολο; Πώς μπορούμε το θέμα αυτό να το καταλάβουμε μέσα από τη διδασκαλία των πατέρων;

    Ο διάβολος νιώθει ότι είναι διάβολος και νιώθει ότι η κατάσταση που ζει είναι ανυπόφορη. Όμως, νομίζει ότι φταίει ο Θεός. Και εκείνο που περιμένει ο διάβολος είναι να μετανοήσει ο Θεός και να του πει: «Με συγχωρείς που τόσο καιρό σε έστειλα εκεί που σε έστειλα. Συγγνώμη· μετανοώ. Έλα πάλι κοντά μου». Περίπου έτσι.



    Εάν δυσκολευόμαστε να το καταλάβουμε, να προσέξουμε τους ανθρώπους, διότι ο διάβολος δουλεύει στις ανθρώπινες ψυχές. Θα έχετε όλοι λίγο πολύ παρατηρήσει ότι υπάρχει αυτή η τάση στον άνθρωπο: σαν να περιμένει να αλλάξει ο Θεός απέναντί του· και δεν προσπαθεί ο άνθρωπος να αλλάξει απέναντι στον Θεό.

    Προσέξτε και θα δείτε. Κάνουμε προσευχές, και πιο πολύ οι προσευχές γίνονται με τρόπο τέτοιον, που σαν να περιμένουμε να αλλάξει ο Θεός.

    Τη σύντομη προσευχή «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με» τη λέμε πάλι και πάλι και πάλι. Αν τη λέμε για να την ακούσει ο Θεός, μάλλον δεν είμαστε στα καλά μας – με συγχωρείτε που το λέω έτσι.

    Γιατί τη λέμε; Τη λέμε όχι για να την ακούσει ο Θεός, ούτε για να τον πείσουμε να αλλάξει απέναντί μας διάθεση και στάση ούτε για να μάθει ο Θεός το αίτημά μας. Και πριν την πούμε εμείς, το ξέρει ο Θεός.

    Αλλά τι; Καθώς τη λέμε, η ψυχή όλο και ξανοίγεται πιο πολύ στον Θεό, όλο και μετανοεί πιο πολύ, ταπεινώνεται πιο πολύ, αισθάνεται πιο πολύ την ανάγκη του Θεού, ομολογεί πιο πολύ την αμαρτία της.

    Αυτό είναι όλο το θέμα. Γι’ αυτό και λέγοντάς την μία φορά, αισθάνεται κανείς την ανάγκη να την πει και άλλη φορά και άλλη φορά και άλλη, και δεν έχει τελειωμό το έργο αυτό. Γι’ αυτό λέμε την ευχή πολλές φορές.



    Συνήθως, δεν μπορούν να κάνουν προσευχή, δεν αισθάνονται την ανάγκη να προσευχηθούν, εκείνοι που δεν πήραν ποτέ τα πράγματα έτσι όπως λέμε. Αυτό σημαίνει ότι ο διάβολος εργάζεται μέσα στις ψυχές λίγο-λίγο και ύπουλα.

    Με το να μας βάλει ο διάβολος να αμαρτήσουμε, ξέρει ότι ο Θεός θα μας αγαπήσει πιο πολύ, άμα, μετά την αμαρτία, μετανοήσουμε.

    Εκείνο που θέλει να πετύχει ο διάβολος είναι να δημιουργήσει μέσα μας κατάσταση αμετανοησίας, κατάσταση τέτοια, που θα μας κάνει μάλλον να παραπονούμαστε στον Θεό, μάλλον να φρονούμε ότι φταίει ο Θεός για την κατάστασή μας, μάλλον να περιμένουμε να μετανοήσει ο Θεός και να αλλάξει στάση απέναντί μας.

    Δηλαδή, θέλει να δημιουργήσει μέσα μας την κατάσταση που ζει και αυτός ο ίδιος.



    Από το βιβλίο: π. Συμεών Κραγιοπούλου, «Αδάμ, πού ει;», Δ’ έκδ., Πανόραμα Θεσσαλονίκης, 2013, σελ. 75.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετικό κείμενο. Ευχαριστούμε που τό μοιράστηκες μαζί μας αδελφέ/ή μας.

      Διαγραφή
    2. Καλή μου Λευκή, επέτρεψέ μου να σου διηγηθώ ένα περιστατικό που μου είχε συμβεί όταν ήμουν ηλικίας δημοτικού και σχετίζεται με όσα λέει ο καλός μας παππούλης.

      Τότε μέναμε στον Κορυδαλλό (έξω από τα σίδερα) στον 1ο όροφο μιας πολυκατοικίας. Οι γονείς μου, μου είχαν κάνει μια υπόδειξη. Εγώ δε συμμορφώθηκα και με βγάλαν στο μπαλκόνι για τιμωρία. Εγώ πείσμωσα (μάλλον μουλάρωσα) σε βαθμό που όταν μετά από ώρες μου είπε η μητέρα μου ότι η τιμωρία τέλειωσε, εγώ για να την ταπεινώσω για να ζητήσει συγγνώμη εκείνη που με έβγαλε έξω, της είπα ότι θα κάτσω έξω μέχρι την επόμενη μέρα. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι το λογισμό αυτό μου τον έβαλε ο αντικείμενος κι εγώ ως εύκολο θύμα έκανα αποδοχή, σύμφωνα με όσα μας λέει ο μακαριστός Συμεών Κραγιόπουλος.

      Διαγραφή
    3. Η υψηλοφροσύνη είναι φυσική ιδιότητα του νου για να τη στρέφει κατά του εχθρού του, ώστε να μην τον υπακούει και γίνεται δούλος στα ατιμωτικά πάθη.

      Σε σένα όμως, η υψηλοφροσύνη μεταβλήθηκε σε έπαρση εναντίον της μητέρας σου και στο να δικαιώνεις γενικά τον εαυτό σου σε βάρος των συνανθρώπων σου. Γι'αυτό και έγινες εχθρός του Θεού και ταπεινώθηκες στους εχθρούς σου!!!

      Πηγή: ΕΥΕΡΓΕΤΙΝΟΣ, ΤΟΜΟΣ Δ, ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΒ'(22), σελίδες 224-225
      Συγγραφέας: Αββάς Ησαΐας.

      Διαγραφή
  11. Ο Θεός δεν επιτρέπει καμιά θλίψη και κανένα κακό, αν μέσα απ' αυτά δεν βγει κάτι καλύτερο από αυτό που εμείς ανθρώπινα θεωρούσαμε ότι είναι το παν!

    Όσιος Παΐσιος ο Αγιορείτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. +δεν έχω τίποτα προμήθειες
    Υλικές ή πνευματικές
    Αν είναι να το ξεκινήσεις άμεσα, δώσε προμηθειες Κύριε
    Γενηθητω το θέλημα Σου, Κύριε , αλλά φρόντισε εμάς τους αμαρτωλούς
    Αμην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εἶναι ἀδιάψευστος ὁ λόγος Του Κυρίου:

      ‘’ζητεῖτε πρώτον τήν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καί τήν δικαιοσύνην αὐτοῦ, καί ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν’’.

      Θυμήσου τι είχε πει η Γερόντισσα της Αττικής:

      "Πολλοί άνθρωποι που έχουν παραγωγή σιταριού, λαδιού και λοιπών αγαθών θα πούνε σε καιρό κρίσης επισιτιστικής:

      -Εγώ έχω το σιτάρι μου, έχω το λαδάκι μου, έχω τα φαγώσιμά μου στο κελάρι μου, δεν θα στερηθώ. Ίσως να έχουν και αρκετά λεφτά στις τράπεζες.

      Να ξέρετε θα είναι οι πρώτοι που θα πεινάσουν. Θα χαθούν όλα τα καλούδια που αποθήκευσαν και θα μείνουν νηστικοί. Και τα λεφτά θα κάνουν φτερά. Διότι βασίζονται σε ανθρώπινες, μικρές κι αδύναμες βάσεις, στο εγώ τους, σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους και τον μικρό τους κύκλο, τον οικογενειακό. Δεν έχουν την αγάπη προς τον συνάνθρωπό τους. Προνοούν μόνο για λίγο, πόσο θα αντέξουν πια οι αποθήκες τους; Οι άνθρωποι που θα στηρίξουν την ελπίδα τους στον Θεό, στην δική Του πρόνοια και θα προσεύχονται για τους εαυτούς τους και τους άλλους ανθρώπους, εκείνοι δεν θα στερηθούν τίποτα!! Η πίστη στον Θεό και η αγάπη προς τον αδελφό, θα τους δώσει όλες τις ευλογίες του Κυρίου μας! Τα δικά Του τα παιδιά ούτε τώρα, ούτε ποτέ θα τα εγκαταλείψει. Ποτέ!

      Διαγραφή
    2. Για να σου ενισχύσω την Πίστη αδελφέ μου θὰ σου διηγηθῶ μια ἱστορία, ποὺ ἀφορᾶ τὸν Ἅγιο Μάρκο τὸν Ἀθηναῖο.

      Αὐτὸς ἦταν συμφοιτητὴς τοῦ Μεγάλου Βασιλείου καὶ ἐπέλεξε νὰ προσεγγίσει τὸ Θεὸ ἀπὸ τὴν κάθετη ὁδό, τὴν ὁδὸ τοῦ μοναχισμοῦ. Μετέβη λοιπὸν στὸ ὄρος Θράκη, στὴν Ἄνω Αἴγυπτο καὶ ἐπέλεξε ὡς κατοικία μία σπηλιά, τὴν ὁποία καθάρισε πολεμώντας μὲ πολλὰ δαιμόνια ποὺ τὴν χρησιμοποιοῦσαν ὡς κατοικία τους. Στὸ τέλος τῆς ἐπίγειας παρουσίας του ὁ καλὸς Θεὸς ὄχι μόνο τὸν ἐνημέρωσε νὰ ἑτοιμασθεῖ γιὰ τὴν ἔξοδό του ἀλλὰ ἔφερε μὲ θαυμαστὸ τρόπο κοντά του, τὸν Ἅγιο Σεραπίωνα γιὰ νὰ φροντίσει τὰ τῆς ἐξόδου του.

      Κατὰ τὴ συζήτηση ποὺ ἔγινε τὸ δειλινό, παραμονὴ τῆς ἀναχώρησής του στὶς οὐράνιες μονὲς καὶ κατοικίες, ὁ Ἅγιος Μάρκος ρώτησε τὸν μετέπειτα βιογράφο του Ἅγιο Σεραπίωνα ἐὰν στὸν κόσμο ἔχει ἀπομείνει πίστη ἴση μὲ κόκκο σινάπεως, ἔτσι ὥστε νὰ πεῖ κάποιος στὸ ἀπέναντι βουνὸ νὰ μετακινηθεῖ πρὸς τὴ θάλασσα καὶ αὐτὸ νὰ τὸ κάνει (Ματθ. ιζ, 20)!

      Καὶ ξαφνικὰ ἡ γῆ ἄρχισε νὰ τρέμει, σὰν νὰ γινόταν μεγάλος σεισμὸς καὶ τὸ βουνὸ ποὺ ἔδειξε ὁ Ἅγιος Μάρκος ἄρχισε νὰ μετακινεῖται. «Ἔ! κάτσε στὴ θέση σου. Παράδειγμα ἔφερα», εἶπε στὸ ἄψυχο βουνὸ (βλ. φύση) ὁ Ἅγιος Μάρκος καὶ ἐκεῖνο ἐπανῆλθε στὴ θέση του.

      ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΚΙ ΕΧΕΙ ΜΑΛΛΙΑΣΕΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ (ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ) ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟ

      Διαγραφή
  14. Δύσκολα τα πραγματα ,δεν πάει άλλο . Φαίνεται ότι η παρέμβαση Του Κυρίου είναι πολύ κοντά πλέον.Η συμμορία που κυβερναει επιτίθεται στον Ελληνικό λαό .Δεν την ενδιαφέρει το πολιτικό κόστος,έχει νομίζει τις πλάτες των σκοτεινων κέντρων που κυβερνουν τον κόσμο .Έχουμε και την απίστευτη στάση των Δεσποταδων και Παπάδων όπου η πλειοψηφία θέλει το σατανοεμβολιο παρά το ότι έχει σχέση με εκτρώματα και συν τοις άλλοις είναι και πειραματικό χωρίς άδεια ακόμα και έχουν ακουστεί παρενέργειες και θάνατοι πολλοί και πολλά άλλα συν το ότι διαπρεπείς επιστήμονες έχουν προειδοποιήσει ότι αν επιμένουν κάποιοι να εμβολιασθουν ας κάνουν και την διαθήκη τους .Μοντανιε, Μαγκντί,Υαντον,κλπ Αλήθεια ότι εδώ στο Ελλαδισταν εμποδίζουν κάθε αντίθετη φωνή να ακουστεί και μανιασμένα προπαγανδίζουν υπέρ του εμβολίου δεν λέει τίποτα στους Εκκλησιαστικούς αλλά και τον λαό;Μάζι με το σατανοεμβολιο προωθούν και τα συστήματα ελέγχου 666 της ανθρωπότητας.Αν τους βγει και μια γενναία μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού ακόμα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Προφητευομενος κατεχει τα σημεια των προφητειων και των Προφητων .....
    Εγω δεν βλεπω να κατεχετε το μυστικον προσωπον του απεσταλμενου του Θεου.!
    Αλλωστε ειναι γνωστος τω Θεω μονον και Εκεινος γνωριζει ποιος τον εχει ΧΡΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΗ ΕΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΥΣΕΒΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΩΝ ΠΙΣΤΩΝ,.... ΟΙΤΙΝΕΣ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ...ΑΓΝΩΟΥΝΤΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟΝ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΝ.
    ΙΩΤΑ ΚΑΙ Ω = 1942 = Ωδε η σοφια του Κυριου Ιησου...ο εχων νουν ψηφισατω τον αριθμον του ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ.! ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΗΣΑΙΑ


      18 Ιουνίου 1992


      ...Θα έρθω σ' ένα λαό που δεν Με σκέφθηκε ποτέ, ούτε ένα βλέμμα για ό,τι έκανα για τη λύτρωσή τους και θα κάνω να επαληθευτούν οι προφητείες του Ησαΐα: "Βρέθηκα από εκείνους που δεν Με ζήτησαν και φανερώθηκα σ' εκείνους που δεν Με ρώτησαν" 1 Και η κοιλάδα του θανάτου με τους νεκρούς της και τις στάχτες της θα αφιερωθεί στις δύο Καρδιές Μας. Έχε Ειρήνη.

      ......
      ΟΙ ΝΕΟΙ ΟΥΡΑΝΟΙ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΓΗ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΤΗΣΩ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΤΟ ΘΡΟΝΟ ΜΟΥ


      3 Απριλίου, 1995


      Παιδί μου, ΕΓΩ, Ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ, ΣΟΥ ΛΕΩ: αγάπα τους ιερείς Μου και προσευχήσου γι' αυτούς. Τώρα άκουσε και γράψε τούτο: θα μορφώσω τη γενεά σου ώστε όταν διαβάζουν το Βιβλίο Μου, 1 να το καταλαβαίνουν. Βωμέ, επίτρεψέ μου να βάλω πάνω σου τη Γνώση Μου, αυτό τον ανεξάντλητο Θησαυρό της Ιερής Μου Καρδιάς, ώστε άνθρωποι από κάθε λαό, φυλή, γλώσσα και έθνος να προχωρήσουν και να αυτοεξυπηρετηθούν. Και όταν γίνει αυτό, θα τους ζωοποιήσω και θα φωτίσω τα μάτια τους, γιατί ο Λόγος Μου ανασταίνει.

      ΌΠΟΙΟΣ ΑΓΑΠΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ. Όποιος Με αγαπά, θα τηρήσει το Λόγο Μου και ο Πατέρας Μου θα τον αγαπήσει και θα έρθουμε σ' αυτόν και θα κατοικήσουμε μαζί του. Να έχετε ανάγκη το Άγιο Πνεύμα Μου όπως έχετε ανάγκη τον αέρα για να αναπνέετε. Ζητήστε από το Άγιο Πνεύμα Μου που είναι ο Ζωοδότης να έρθει σε σας και να κάνει νέα θαύματα στην ψυχή σας... Ζητήστε από το Άγιο Πνεύμα Μου να σας αποκαλύψει το κρυμμένο νόημα των παραβολών Μου, των παροιμιών Μου και των προφητειών του καιρού σας. Μια πόλη 2 δεν μπορεί να χτιστεί χωρίς θεμέλια 3 , γιατί δεν θα κατοικήσει μέσα της το Άγιο Πνεύμα Μου. Ελάτε να μάθετε: οι Νέοι Ουρανοί και η Νέα Γη θα έρθουν όταν θα στήσω μέσα σας το θρόνο Μου, γιατί θα δώσω ελεύθερα νερό από την πηγή της ζωής σε όποιον διψά. 4

      Επιτρέψτε λοιπόν στο Άγιο Πνεύμα Μου να σας ελκύσει στη Βασιλεία Μου και στην Αιώνια Ζωή. Μην αφήσετε το κακό να κερδίσει περισσότερη δύναμη πάνω σας κι έτσι να πεθάνετε. Αν χρειαζόταν, θα έδινα και πάλι τη ζωή Μου ανά πάσα στιγμή και χωρίς δισταγμό για να σας σώσω. Επιτρέψτε στο Άγιο Πνεύμα Μου να καλλιεργήσει τη γη σας και να φτιάξει μέσα σας έναν επίγειο Παράδεισο. Αφήστε το Άγιο Πνεύμα Μου να φτιάξει μια Νέα Γη για να ευδοκιμήσει το έδαφός σας ώστε η πρώτη σας γη, που ήταν ιδιοκτησία του διαβόλου, να φθαρεί. Τότε η Δόξα Μου θα λάμψει πάλι μέσα σας και όλοι οι θεϊκοί σπόροι που έσπειρε μέσα σας το Άγιο Πνεύμα Μου, θα βλαστήσουν και θα μεγαλώσουν στο θείο Μου Φως. Επιτρέψτε στο Άγιο Πνεύμα Μου να έρθει σε σας σαν φωτιά που βρυχάται και να σας εξαγνίσει καίγοντας όλα τα ξερά χόρτα 5 που απομένουν μέσα σας και να τα αντικαταστήσει με ουράνια φυτώρια και ευχάριστα αμπέλια. 6 Τότε, από κείνη τη μέρα Εγώ ο Ίδιος θα είμαι ο φύλακάς τους...

      Ας Με φωνάξει η παλιά σας γη που δεν είναι τίποτε άλλο από ερήμωση και θα σπλαχνιστώ την ασχήμια σας.... Τα λιγοστά δένδρα που σας απομένουν τώρα είναι ξερά και σπασμένα, έτοιμα να ριχτούν στη φωτιά. Γι' αυτό λοιπόν επιτρέψτε στο Άγιο Πνεύμα Μου να μετατρέψει την ψυχή σας σε έναν άλλο παράδεισο, σε μια Νέα Γη, που θα την κάνουμε κατοικία Μας. 7 Γιατί να, ο χειμώνας πέρασε και τα λουλούδια εμφανίζονται πάνω στη γη σας. Βλέπετε; Το αμπέλι σχηματίζει τα πρώτα του λουλούδια που σκορπούν την ευωδία τους - αυτός είναι ο Παράδεισός Μας, ο Ουρανός Μας. Θα έρθουμε στον Κήπο Μας για να μαζέψουμε όλους τους καρπούς του. Θα έρθουμε στον Κήπο Μας και θα αναπαυθούμε ανάμεσα στις αρετές σας που θα μοιάζουν με πηγές, πηγάδια ζωντανού νερού, κατάφυτες κοιλάδες με όλα τα λιβανοφόρα δένδρα, με βοσκοτόπια και αμπέλια, βουνά από μύρο. Επειδή η ταπεινοφροσύνη Μας ευχαριστεί και η αγάπη Μας θέλγει, η Ειρήνη Μας τιμά και η χαρά Μας γοητεύει. Γιατί όλοι οι καρποί είναι αρετές που είναι ευχάριστες στα Μάτια Μας.


      http://www.tlig.org/el/messages/chrono/1991

      Διαγραφή