Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021

ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ (ΕΣΤΑΛΗ ΠΡΟΧΘΕΣ) ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΔΙΣ-ΤΥΧΟΥΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ...


ΚΥΡΙΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΟΜΙΛΩ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Έλεγχο δριμύ προς εσάς θα κάνω 
Ο ΜΕΓΑΣ ΚΡΙΤΗΣ, μήπως και αφυπνιστείτε, 
μήπως διά ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ εργαστείτε,
 μήπως ως ύψιστοι σε εμέ λειτουργοί εγερθείτε. 

 Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ. 
 Τον αγώνα της Πίστεως και της Αληθείας 
από εσάς τώρα, στον κρίσιμο καιρό, γυρεύει. 
 Σταθείτε όλοι σας στο ύψος των περιστάσεων, 
ουχί έρμαιο στα σχέδια κατωτάτων ανθρωπίνων τάσεων. 

 Όχι υπακοή σε ανόμους 
μα πλήρη υποταγή στους Θείους μου λόγους. 
 Μην αφήνετε μόνο το μικρό, πιστό ποίμνιο μου 
διότι λύκοι με προβιά αρνίου θέλουν, 
ζητούν σαν λεία να κατασπαράξουν, 
ΣΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ να το πετάξουν. 

 ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ!
 ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΨΕΜΑ ΠΟΛΕΜΕΙΣΤΕ!
 ΜΗΝ ΚΟΙΜΑΣΤΕ! Η γραμμή στενεύει, 
Ο ΕΧΘΡΟΣ ΠΑΡΑΜΟΝΕΥΕΙ! 

 ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΕΦΙΣΤΩ, 
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ! 
 Κάνετε, συνεχώς, από τον ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΑΜΒΩΝΑ 
ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ
 – ΟΥΧΙ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΑΝΟΣΙΑΣ. 

 Γιατί αν εσείς, ΑΝΤΙ ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ, 
κάνετε υπακοή σε ηγέτες και πολιτικούς, 
τα βάζετε με εμέ τον ΜΕΓΑ ΘΕΟΝ 
που σας αξίωσα της μεγίστης τιμής της ΙΕΡΩΣΥΝΗΣ, 
ΜΕΓΑΛΗ, ΜΕΙΖΩΝ ΤΩΡΑ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ!

ΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΙΘΟΥΝΤΑΣ, 
σε όσους πειθαρχούν σε ανθρώπινα, 
ύπουλα σχέδια των ψηλά ηγετών και ισταμένων.

 Παραδειγματική θα είναι η δική τους τιμωρία, 
σε όσους πούλησαν αντί πινακίου φακής 
ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΜΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. 

 ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΙ 
λέγω σε εσάς ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗ ΖΩΗΣ, 
σε όσους αφήνουν απροστάτευτο 
τον πιστό λαό μου στους εχθρούς 
της ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ, ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ
 για να τα ‘χουν καλά με την πολιτική ηγεσία.

 Τους αναμένει ΑΙΩΝΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ
 γιατί στάθηκαν ανάξιοι στο μείζον ιερό λειτούργημα τους. 
 ΑΛΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. 
 ΩΣ ΘΕΟΣ γνωρίζω τα πάντα, 
όλα, τα κεκρυμμένα σχέδια του κορωνοιού 
και του ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΑΥΤΟΥ.

ΙΕΡΕΙΣ ΜΟΥ ΣΥΝΕΤΙΣΤΕΙΤΕ, 
ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΚΛΗΣΕΩΣ ΣΑΣ ΣΤΑΘΕΙΤΕ.
 ΩΘΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, 
ΠΡΟΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, ΠΡΟΣ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,
 γιατί ο ιός αυτός είναι η συνεπεία 
της ανθρωπίνης αμαρτίας, της απιστίας. 

 ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
 ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ,
 ΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΝΟΜΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΗΡΥΞΟΥΝ – 
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ! 
 ΟΧΙ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΙΣΤΟ. 

 Το άγιο μου αυτό γραπτό, 
δεν το ‘γραψε χέρι γεροντικό.
 ΕΓΩ ΤΟ ΕΔΩΣΑ, Ο ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ.

ΑΜΗΝ

 +++


4 σχόλια:

  1. ΧΙΛΙΕΣ ΔΟΞΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΆΓΙΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΜΑΣ.
    ΕΥΛΟΓΟΥΜΕΝ ΠΑΤΈΡΑ ΥΙΟ ΚΑΙ ΆΓΙΟΝ ΠΝΕΎΜΑ ΤΟΝ ΚΎΡΙΟΝ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γνωρίζει κάποιος την γερόντισσα? Όλα όσα έχουν πει θα βγουν η πίστη μας είναι αληθινή και ζωντανή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Προφητευομενος κατεχει τα σημεια των προφητειων και των Προφητων .....
    Εγω δεν βλεπω να κατεχετε το μυστικον προσωπον του απεσταλμενου του Θεου.!
    Αλλωστε ειναι γνωστος τω Θεω μονον και Εκεινος γνωριζει ποιος τον εχει ΧΡΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΗ ΕΤΕΡΟΣ ΤΩΝ ΕΥΣΕΒΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΩΝ ΠΙΣΤΩΝ,.... ΟΙΤΙΝΕΣ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ...ΑΓΝΩΟΥΝΤΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟΝ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΝ.
    ΙΩΤΑ ΚΑΙ Ω = 1942 = Ωδε η σοφια του Κυριου Ιησου...ο εχων νουν ψηφισατω τον αριθμον του ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥ.! ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή