Πέμπτη 15 Ιουλίου 2021

ΝΕΟ ΕΠΕΙΓΟΝ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ


ΗΓΓΙΚΕΝ Η ΩΡΑ

 


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++

Δεν έχετε άνθρωποι περιθώρια τώρα,
 θα επέμβω δυναμικά, 
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ, 
ΘΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΠΙΣΤΟ ΜΟΥ ΛΑΟ. 

 Το μικρό αυτό ποίμνιο μου που μου έχει μείνει πιστό. 
 Δεν θα αφήσω να βάλουν οι άνομοι ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ
 χέρι στα ΝΕΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ 
που ανυποψίαστα αυτά παραδίδονται ΑΜΑΧΗΤΙ, 
ΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΙΟΥ ΦΑΚΗΣ, 
στα πλοκάμια των ανόμων. 

 ΕΓΕΡΘΕΙΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!
 Κρίσιμη τώρα η γραμμή.
 ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!
 ΣΕ ΕΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΣΑΣ ΣΦΡΑΓΙΣΤΕΙΤΕ! 
 ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΣΩΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙΤΕ! 

 ΜΕ ΤΗ ΠΙΣΤΗ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΕΜΕ 
ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ, ΓΕΝΝΑΙΟΙ,
 ΚΡΑΤΑΙΟΙ ΓΕΝΕΙΤΕ! 
 ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΟΜΟΛΟΓΕΙΤΕ! 
 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ 
γιατί όπου επεμβαίνει, όπου βούλεται ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ,
 ΝΙΚΑΤΑΙ, ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΚΟ.

Πολλά από ‘δω και πέρα θα δείτε, 
μα μη διόλου πτοηθείτε, 
στη θεία μου προστασία εσείς θα είστε!
 Θα ΝΙΚΗΘΟΥΝ τα σατανικά θηρία,
 θα νικήσει η ΠΙΣΤΗ, Η ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. 

 Θα ‘ρθει άνοιξη ξανά. 
 Θα κελαηδήσουν πάλι της νίκης τα πουλιά.
 Κάνετε λίγη υπομονή. Θα είμαι μαζί σας 
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ. 
 Θείο στεφάνι σας καρτερεί. 
 ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΤΕ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ.
 Αρκεί να με επικαλείστε, 
αρκεί σε οδό κάθαρσης και αρετής να οδοιπορείτε. 
 
Η ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΑ 
ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ
 ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΘΗΡΙΑ.

 Κάνετε, καθημερινώς, την παράκληση της, τους χαιρετισμούς, διαβάστε ψαλτήρι εσείς, 
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ, ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ, ΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ, ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ! 
 ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ,
 ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ αυτά από τα πλοκάμια των παγκοσμιοποιητών, από της ΜΑΣΩΝΙΑΣ τον κοπετό.

Σας βομβαρδίζουν με ψέματα συνεχώς,
 σας κρύβουν θανατηφόρους κινδύνους 
γι’ αυτό ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ, 
που αγαπώ σφόδρα τα πλάσματα μου, 
σας στέλνω ετούτα τα ΑΓΙΑ ΡΗΤΑ ΜΟΥ 
από την ουράνια μου βρύση 
μήπως η κοιμώμενη ψυχή σας ξυπνήσει.

 ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ! 
 ΕΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ ΖΗΤΕΙΣΤΕ! 
 Θα είμαι στο πλευρό σας, ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ!
 ΕΓΩ, ΤΕΚΝΙΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΓΕΝΩ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΣΑΣ! 
 ΕΓΩ Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΙΑΤΡΟΣ ΣΑΣ! 
 ΕΓΩ ΘΑ ΓΕΝΩ Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΑΝΟΣΙΑ,
 Η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΠΑΝΑΓΙΑ! 
 ΜΗ ΦΟΒΕΙΣΤΕ ΟΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΣΤΕ! 
 Σε λιμάνι ασφαλείας θα βγείτε!


ΑΜΗΝ


13 σχόλια:

  1. Πατερ, Λογε, Πνεύμα, ΑΓΊΑ ΤΡΙΑΣ η ΕΝ ΜΟΝΑΔΙ, εξαλειψον τα πλήθη των εμων εγκλημάτων.
    ΕΡΧΟΥ, ΚΎΡΙΕ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΕΘ'ΗΜΩΝ ΠΑΝΤΟΤΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΟΞΑ ΣΟΙ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Σοι Κύριε, δοξασμένο το Πανάγιο Όνομά Σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν λέμε ...

    «Εγώ, Κύριέ μου, πιστεύω ότι εσύ διοικείς, εσύ κυβερνάς τον κόσμο, εσύ τα ξέρεις όλα, εσύ δίνεις τη χάρη, εσύ σώζεις, και έρχομαι σ’ εσένα και σε παρακαλώ. Πάρε και όλη την ανθρώπινη αυτή διάθεσή μου, που λυπούμαι για τα προβλήματα που υπάρχουν, που δεν μπορούμε να μην τα προσέξουμε και να μην πονέσουμε. Όλα σ’ εσένα, Θεέ μου, τα αναθέτω»

    τότε όποια κι αν είναι η κατάσταση, όσο άσχημη κι αν είναι, και εσύ τελικά ωφελείσαι – διότι, καθώς είναι έτοιμη να σε αρπάξει η απελπισία, εσύ πηγαίνεις στον Θεό, τρέχεις με ελπίδα στον Θεό και γίνεσαι πιο σωστός χριστιανός απ’ ό,τι θα γινόσουν μέσα από οποιαδήποτε άλλη κατάσταση – αλλά και τους άλλους μπορείς να τους βοηθήσεις και να τους οδηγήσεις προς τα εκεί.

    https://www.koinoniaorthodoxias.org/martiria-kai-didaxi/o-theos-kyvernaei/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με τρομάζει το μέγεθος το κακού που νοιώθω ότι πρέπει να γίνει τώρα για να εξουδετερώσει την τόση αμαρτία, αποστασία και αμετανοησία. Όσα έλεγε π.χ. η Γερόντισσα της Κέρκυρας πριν από πολλά χρόνια, τότε μου φαίνονταν υπερβολικά. Τώρα όμως τα 9,5 Ρίχτερ των πειρασμών νοιώθω ότι δυστυχώς ταιριάζουν γάντι για να εξουδετερώσουν το πραγματικό κακό που είναι η αμαρτία και να διεγείρουν όσους απομείνουν σε μετάνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν δεν επέμβει τάχιστα ο Κύριος ΙΗΣΟΎΣ ΧΡΙΣΤΌΣ τα πράγματα θα γίνουν πολύ δύσκολα για πολύ κόσμο.Η συμμορία που κυβερνάει δεν καταλαβαίνει τίποτα . Εκτελεί εντολές ξένων σκοτεινών κέντρων και δεν θα κάνει πίσω εύκολα.Το σατανοεμβολιο είναι εκτός από ευκαιρία παγκόσμιας μείωσης του πληθυσμού , γίνεται και βάση παγκόσμιας ψηφιακής διακυβέρνησης με συστηματα666.

    ΑπάντησηΔιαγραφή