Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΕΟ ΕΠΕΙΓΟΝ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΓΕΡΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΣΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ


ΑΝΑΜΕΝΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΑΣ




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Κρίσιμη τώρα η ώρα διά της Ελλάδος τη χώρα, 
χάθηκαν οι αξίες, τα ιδανικά, 
ο άνθρωπος κείτεται κάτω στα μικρά,
 ΝΕΚΡΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ, 
σε ψυχική κενότητα οδοιπορεί, 
χωρίς πίστη, άνευ αρετής. 

 ΟΛΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ, 
ανώτερα σημεία στα παιδιά μου δεν υπάρχουν, 
όλα πεσμένα κάτω, στου εχθρού τα πεδία, 
ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.

ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΕΡΘΕΙΤΕ!
 Για την πίστη σας πολεμείστε! 
 Μην εν ύπνο αδρανείας, σώσετε και τα δικά σας παιδία!
 Θέλουν να τα υποδουλώσουν με το πρόσχημα, τάχα, 
ΤΗΣ ΑΝΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΔΙΑ ΤΟΝ ΙΟΝ. 

 Στα χέρια της ΝΕΑΣ ΤΑΞΕΩΣ να τα δώσουν. 
 Ύπουλα τα σχέδια τους, άνομα τα κινήματα τους. 
 ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ,
 θέλουν ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΤΗΣ ΓΗΣ. ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ! ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ!

 ΝΑΙ, Η ΩΡΑ ΥΣΤΑΤΗ ΕΣΤΙ! 
 Αλλάξτε ρότα, πλεύσεως γραμμή.
 ΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΜΕΝΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ! 
 Όσο ακόμα έχετε καιρό, 
πριν έρθουν μεγαλύτερα δεινά στο χώρο το Ελληνικό. 
 Γιατί τότε θα ‘ναι, δυστυχώς διά εσάς, αργά! 
 Θα ‘χουν κλείσει της μακροθυμίας μου τα σταθμά.

Κι εσείς κληρικοί, 
αντί, όπως σας είπαν οι άνομοι ηγέτες, 
να κάνετε απ’ τον άμβωνα κηρύγματα διά εμβολιασμό 
– που αυτό σαφώς αυστηρά ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ 
ΚΑΙ ΜΗ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ 
διά έναν δικό μου ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΙΕΡΕΑ ΕΔΩ 
– κάνετε εσείς κληρικοί κηρύγματα ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ! 

 Έτσι μόνο θα μπορούσε με την επέμβαση μου τη Θεϊκή
να λάβει τέλος η πανδημία του κορωναϊού.
 ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ είναι το εμβόλιο, 
άνευ θανατηφόρων παρενεργειών.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ, 
μη φοράτε παρωπίδες, 
μη μαριονέτες στα χέρια των ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΩΝ. 
 Αγωνιστείτε διά τα όσια, διά τα ιερά των αθανάτων σας ψυχών.

 Ιδού καιρός, τώρα, ευπρόσδεκτος διά μετανοία. 
 Μη δούλοι στα σατανικά θηρία. 
 Η Ελλάδα κινδυνεύει. 
 Την πίστη σας πάνε, θέλουν να εξαφανίσουν.
 Σε μείωση πληθυσμού τον πλανήτη, 
δολίως με άνομα ψέματα και σχέδια να ωθήσουν.

SOS το ιερό αυτό γραπτό. 
 Το χάος εμπρός.
 Ναι, πήρα Ο ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ 
τη χάρη μου από τους μορφωμένους, 
από τους υψηλά ισταμένους. 

 Τη δίδω σε μικρούς, σε αγράμματους,
 φτωχούς αλιείς γιατί με αρνήθηκαν, 
με πρόδωσαν οι μεγάλοι της γης. 

 ΜΕ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΜΕ ΠΟΥΛΟΥΝ, 
ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ τους πιστούς μου τώρα κυνηγούν,
 όμως θα κλάψουν πικρά όταν θα με βρουν μπροστά.
 ΘΕΟΣ ΔΕ ΝΙΚΑΤΑΙ! 
 Νιώστε το άνομοι ηγέτες της γης. 
 Η τιμωρία σας παραδειγματική θα γενεί. 
 ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ είναι το όνομα μου. 
 Μην βάζετε, άπιστοι, χέρι στα πιστά παιδιά μου.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ! 
 ΩΣ ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΑΝΑΜΕΝΩ
 ΠΡΩΤΟΥ ΝΑ ‘ΡΘΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΟ 

 +++


16 σχόλια:

  1. Ευλογημένο να ναι
    Αμήν......
    😔😔😔😔😔😔

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρισε Κύριε μετάνοια σέ όλους μας. Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η συμμορία κυβέρνηση Μητσοτάκη και όλων των ανδρείκελων έχει στόχο τον πλήρη εμβολιασμό ακόμα και των νηπίων μη σας ξεγελούν .Εκτελούν εντολές ξένων σκοτεινων κέντρων και δεν τους νοιάζει ούτε η υγεία ούτε το συμφέρον του Ελληνικού λαου.Ας ξεστραβωθει και ο πιο χαζος νεοέλληνας αφού δεν σεβάστηκαν την Εκκλησία κλείνοντας την ακόμα και την Αγία Κυριακή του Πάσχα ,εμποδίζοντας ακόμα και το ΑΓΙΟ ΦΩΣ να φτάσει στα σπίτια μας τι καλό περιμένουν;Τέτοια πράγματα ούτε οι Τούρκοι δεν τα έχουν κάνει.Αλλοιμονο και στους ρασοφορους που συμφωνούν με αυτήν την λυκοκυβερνηση και δεν λαμβάνουν υπόψιν την παντοδυναμία του μόνου αληθινού Θεού του Κ. ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχουν ήδη εμβολιασθεί 6.000.000 Έλληνες κ συνεχίζουμε.... οπότε ποια παρέμβαση του Θεού περιμένετε ??? Το κακό έχει ήδη συντελεστεί, δυστυχώς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύγχρονος διορατικός και προορατικός Αγιος ο Γέροντας Αμβρόσιος.

      «Από τα 10 εκατομμύρια Έλληνες τα 2 εκατομμύρια θα σωθούνε, γιατί κρατάνε. Γιατί, είδες τι μου λες; Δεν αλλάζεις πορεία όπως είσαι, μα να σου κόψουν το κεφάλι. Έτσι είναι τα 2 εκατομμύρια των Ελλήνων.

      Αλλά τα 8, πού τα πήρε ο λύκος και τα έπνιξε, πού είναι; Και δεν ξέρεις τί διαφθορά υπάρχει μέσα στην Ελλάδα. Μέχρι αφαντάστου βαθμού καταστροφή ψυχική και σωματική».

      Διαγραφή
  5. “Σήμερα είναι καιρός να ετοιμασθούν οι ψυχές, γιατί, αν συμβή κάτι, δεν ξέρω τι θα γίνη. Είθε να μην επιτρέψη ο Θεός να έρθουν δύσκολες μέρες, αλλά αν έρθουν, με έναν μικρό σεισμό, με ένα τράνταγμα, θα σωριάσουν ολόκληρες αδελφότητες, ολόκληρα μοναστήρια, γιατί ο καθένας θα πάη να σώση τον εαυτό του και θα τραβήξη την πορεία του.

    Χρειάζεται πολλή προσοχή, για να μη μας εγκατάλειψη ο Θεός. Οι ψυχές να έχουν κάτι πνευματικό. Αυτό σας τιμάει. Θα γίνη μεγάλο τράνταγμα.“

    ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΕΛΈΗΣΟΝ ΜΑΣ.
    ΕΥΛΟΓΟΥΜΕΝ ΠΑΤΈΡΑ ΥΙΟ ΚΑΙ ΆΓΙΟΝ ΠΝΕΎΜΑ ΤΟΝ ΚΎΡΙΟΝ.
    ΕΓΕΙΡΕΤΕ ΨΥΧΕΣ ΕΛΛΉΝΩΝ, ΟΣΕΣ ΑΠΟΜΕΙΝΑΤΕ.
    ΜΗ ΦΟΒΆΣΤΕ ΑΠΌΓΟΝΟΙ ΗΡΏΩΝ.
    Η ΚΥΡΊΑ ΑΝΑΣΣΑ ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΕΊΝΑΙ ΜΑΖΊ ΜΑΣ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ Ο ΘΕΌΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΊΨΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΟΥ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 27 Σεπτεμβρίου 1986

    -Eιρήνη σε σένα, Παιδί μου. Eλα σε Mένα, είμαι ο Λυτρωτής σου, η Eιρήνη σου. Eζησα στη γη ανάμεσά σας, ενσαρκωμένος, είμαι ο Mονογενής Yιός του Θεού. Eλα σε Mένα και γείρε το κεφάλι σου επάνω Mου, είμαι ο Παρηγορητής σου. Oταν νιώθεις δυστυχισμένος, θυμήσου, είμαι κοντά σου.

    Aπάγγειλε μαζί Mου αυτή την προσευχή:

    Bοήθησέ με, Πατέρα και οδήγησέ με
    στα χλοερά Σου λιβάδια
    όπου ρέει αιώνιο, καθαρό νερό.
    Γίνε το Φως μου για να μου δείξεις την Oδό.
    Mαζί με Σένα, στο πλευρό Σου θα βαδίσω,
    με Σένα φωτίζοντάς με, θα μιλήσω.
    Πατέρα Aγαπημένε, μείνε εντός μου,
    για να έχω Eιρήνη, για να νιώσω την Aγάπη Σου.
    Στα ίχνη Σου θα σε ακολουθήσω,
    μαζί Σου θα μείνω. Φώτιζέ με, αγάπα με,
    μείνε μαζί μου τώρα και για πάντα. Aμήν.


    Παρηγορητής του πνεύματός σου Εγώ Είμαι

    19 Οκτωβρίου 2020



    Πρόσεξε, παιδί Μου, μην αφήνεις το νου σου να ταράζεται, αφού Εγώ, ο Ιησούς, είμαι πάντα στο πλευρό σου. Συγκεντρώσου στην ΠΡΟΣΕΥΧΗ, για να γίνει μια προσέγγιση και ένα μέσο ένωσης μαζί Μου.

    Ο Νυμφίος δεν θα χαιρόταν αυτές τις ιδιαίτερες στιγμές με την Αγαπημένη Του νύφη; Να θυμάσαι πως η αδιάλειπτη ΠΡΟΣΕΥΧΗ ολοκληρώνει όλες τις καθημερινές ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ, οποιαδήποτε στιγμή.

    Παρηγορητής του πνεύματός σου, Εγώ Είμαι. Μην ξεχνάς και ποτέ μην αμφιβάλλεις ότι είμαι ο Δάσκαλός σου και ο Παιδαγωγός σου συγχρόνως. Ό, τι έχεις μάθει προήλθε από Εμένα. Σου ζήτησα να μεταδώσεις τα Μηνύματά Μου και όχι να πείσεις όσους δεν θέλουν να πιστέψουν.

    Να προσεύχεσαι περισσότερο, επειδή υπάρχει πολύ κακό σε αυτόν εδώ τον κόσμο, ελάχιστοι βρίσκονται στον σωστό δρόμο και πάρα πολλοί ακολουθούν τον λανθασμένο δρόμο της απώλειας. Πέφτουν στην κόλαση όπως το χιόνι πέφτει στη γη, προσευχήσου για όλους όσους χρειάζονται θεραπεία, ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ.

    Μαζί κόρη, θα εργαστούμε, ποτέ μην αφήνεις το Χέρι Μου που κρατάει το χέρι σου. Γαλήνεψε με Εμένα, τον Νυμφίο σου.

    Θα συνεχίσω το Άσμα της Αγάπης Μου για να παρηγορήσω το πνεύμα σου και να ανορθώσω το πνεύμα σου.

    Είμαι η Αγάπη: ic

    Οι καρδιές σας μπορεί να ράγισαν, αλλά το ίδιο και η δική Μου
    12 Απριλίου 2020
    http://www.tlig.org/el/messages/1202/

    ...είμαι γνωστός πως είμαι σπλαχνικός, πως σκουπίζω τα πονεμένα δάκρυα, φροντίζω το ποίμνιό Μου και σας παρηγορώ. Είμαι γνωστός πως έχω ανατρέψει βασιλείς και έχω ερημώσει χώρες και βασίλεια, δεν είμαι, λοιπόν, ικανός να εξαλείψω μια κακιά και ανεξέλεγκτη αρρώστια που έχει αφανίσει τόσους πολλούς από σας; Ωστόσο, χρειάζομαι να ακούσω μια κραυγή μετάνοιας. ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΘΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ θα γίνει ευπρόσδεκτη από τον Πατέρα Μου και από Εμένα. Τη μέρα που η γενεά αυτή θα επικαλεστεί το Όνομά Μου, θα τους γλυτώσω από τα δεινά τους. ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΩ ΤΗ «ΘΥΕΛΛΑ» ΑΥΤΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΛΟΓΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΠΩΣ ΣΠΕΥΔΩ ΣΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ. Τούτη η γενεά, όμως, δύσκολα λυγίζει και μαθαίνει, ακόμη και τώρα που βαδίζουν πάνω σε αναμμένα κάρβουνα, με ένα σωρό σώματα νεκρά, δεν Με ακούνε.
    Σας έστειλα, γενεά, πολλά σημάδια, αλλά κάνατε πως δεν τα βλέπατε. Σας έστειλα τους υπηρέτες Μου τους προφήτες τόσο επίμονα, τόσο συχνά, για να σας φωνάξουν να μετανοήσετε και να εγκαταλείψετε τον αμαρτωλό τρόπο ζωής σας και να διορθώσετε τις πράξεις σας, αλλά κλείσατε τα αυτιά σας για να μην ακούτε! Οι αμαρτίες σας θα επιστρέψουν τώρα στα κεφάλια σας.
    Ελάτε! Προσκολλήστε το πνεύμα σας στην αγιοσύνη, προσκολλήστε τις καρδιές σας στην Ιερή Μου Καρδιά για να σας αναστήσω, αφού είμαι η μόνη σας Ελπίδα. ΚΑΙ ΤΟΤΕ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙ: «ΜΗ ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ, ΜΗ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΕΨΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ,"3 ΕΠΕΙΔΗ Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΤΕ. Ο Ων είναι μαζί σας, ανυπότακτη γενεά, γιατί είμαι ένας Πατέρας για όλους σας. Μου είστε όλοι τόσο ακριβοί και ευνοημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΩ Ο ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΩ


    30 Σεπτεμβρίου 1986

    ...-N' απευθύνεσαι σε Mένα, νιώθοντάς Mε όπως αυτή τη φορά. Eγώ, ο Θεός νιώθω, νιώθω τα πάντα! Πρέπει να δέχομαι από την επίκλησή σου αγάπη από τα βάθη της καρδιάς σου, ότι Mε χρειάζεσαι, ότι Mε αγαπάς, ότι εννοείς κάθε λέξη που λες. Eγώ, ο Θεός, υπάρχω και αισθάνομαι. Kάθε προσευχή που γίνεται μόνο με τα χείλη, είναι καλύτερα να παραμένει θαμμένη. Oι προσευχές των χειλέων μοιάζουν με κραυγές μεσ' από τάφους. Nα θυμάσαι ότι υπάρχω και ότι αισθάνομαι. Eύχομαι όλα τα παιδιά μου να εργάζονται δίνοντας Mου χαρά!


    Κύριε, ελέησόν με, τον αμαρτωλό!
    13 Μαρτίου 2020
    ΚΑΛΕΣΕ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥΣ: ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΣΑΣ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ Ο, ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ. Στραφείτε σ’ Εμένα, τον Θεό σας και μετανοήστε. Μια ειλικρινής και παγκόσμια προσευχή θα φτάσει ως Εμένα, τον Θεό σας. Η νηστεία θα διώξει τους δαίμονες. Κάθε θυσία είναι ευπρόσδεκτη από Μένα. Αποβάλετε το ληθαργικό σας πνεύμα και απαρνηθείτε τον αμαρτωλό τρόπο ζωής σας και κάνετε ειρήνη με Εμένα, τον Θεό σας. ΑΣ ΑΚΟΥΣΩ: «ΚΥΡΙΕ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ, ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ!» και θα δείξω συμπόνια. Και θα ρίξω βροχή τις ευλογίες Μου σε όλους σας. Ελάτε, μη φοβάστε. Σας ακούω ... IC”

    http://www.tlig.org/el/messages/1200/

    Αυτές είναι οι έσχατες ημέρες της γενεάς σας
    11 Νοεμβρίου 2019

    Άκουσέ Με: σου απευθύνθηκα με πραότητα και σου ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΑ ΕΘΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΗΡΥΞΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟ, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΝΗΣΤΕΨΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΣΧΑΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΕΑΣ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΟΥΝ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ. Είπα στην Εκκλησία Μου ότι αν δεν συμφιλιωθούν, δεν καταλήξουν σε συμφωνία και δεν ενωθούν, ο ουρανός και η γη θα σειστούν και η θάλασσα με βοή θα φύγει από τη θέση της. Η απιστία τους μετέτρεψε τον Οίκο Μου σε μια έρημο εξαιτίας των άκαμπτων καρδιών τους. Πλησιάζει η ημέρα που θα πανικοβληθείτε και θα τραπείτε σε άτακτη φυγή θρηνώντας, όταν θα δείτε να πέφτει από τον ουρανό θειάφι και φωτιά και να σας κατακαίει… Σου έδειξα την καλοσύνη Μου, γενεά, την υπομονή Μου, την ευσπλαχνία Μου και την πατρική Μου αγάπη, και ότι Εγώ είμαι ο Λυτρωτής σου. Περίμενα κι ακόμα περιμένω τον Οίκο Μου να ακούσει την προειδοποιητική κραυγή Μου. Την κραυγή Μου να αποκατασταθεί η ειρήνη ανάμεσα σε όλους εσάς που φέρετε το Όνομά Μου και να δεχθείτε μια ημερομηνία για το Πάσχα. Κι όμως, μέχρι και σήμερα, στρέφετε τα μάτια σας αλλού και δεν έχετε καμιά διάθεση να συμφιλιωθείτε. Σας προειδοποίησα, όχι μια, αλλά πάρα πολλές φορές. Ο ουρανός πενθεί επειδή, με τον ίδιο τρόπο που βγήκε ο Λόγος Μου στην αρχή της δημιουργίας Μου, με τον ίδιο τρόπο θα βγει ο Λόγος Μου για να φέρει τη Φωτιά Μου από τον ουρανό και να καθαρίσει την καπνιά αυτής της γης.

    “Πλησιάστε... ΕΛΆΤΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΆ ΜΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΈΣ που να βγαίνουν απ’ την καρδιά σας. Σας προσφέρω μια θέση στο σχολείο Μου, σας προσφέρω τη Σοφία για να σας διδάξει τη Γνώση Μου. Μακάριοι όσοι δέχονται ταπεινά τις Οδηγίες Μου και ενστερνίζονται τα Λόγια Μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θέλουν να στειρώσουν τούς νέους να μην μπορουν να κανουν παιδιά και να πεθάνουν τους ηλικιωμένους,για να έρθει η πολυπόθητη μείωση του πληθυσμού στον πλανήτη γιά νά ποιό διαχειρίσιμος στην επερχόμενη πάγκόσμια κυβέρνηση. Όταν ο άνθρωπος σχεδιάζει ο ΘΕΟΣ Γελάει χρειάζεται εκ μέρους μας Μετάνοια και Προσευχή να πέσουμε όλοι στα γόναταγια να μας λυπηθεί ο ΘΕΟΣ. ΜΈΓΑ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή