Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

ΜΕΓΑ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΔΙΚΑΙΑΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ


 ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ,
ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 

 Γράψε παιδί Μου και μην αμφισβητείς, 
η ώρα τούτη είναι ιερή, που επικοινωνούμε Πατέρας με παιδί.
Μεγαλύτερη η λαχτάρα η δική Μου, 
να επικοινωνώ με το κάθε παιδί Μου. 
Γι’ αυτό μην ανησυχείς, 
τα πάντα σε Μένα να εμπιστευθείς.

Βλέπω παιδί Μου την ανησυχία σου, 
και το χτυποκάρδι της καρδίας σου. 
Βλέπεις γύρω σου να πληθαίνουν οι εμβολιασμένοι, 
και λυπάσαι, τι θα γίνουν οι καημένοι; 
Πόσες φορές σας έχω ειπεί πως ο καθένας 
είναι υπεύθυνος για την δική του ψυχή;
 
Όσοι παιδί Μου αναζητούν την άδειά Μου 
και θέλουν να γενεί το θέλημά Μου, 
μένουν ασάλευτα κοντά Μου,
 αφού εμπιστεύονται σε Με τον Παντοδύναμο Θεό,
 το δικό τους εαυτό.

 Ενώ όλοι οι άλλοι,
 βιάστηκαν να κάνουν στον καίσαρα υπακοή, 
και μόνοι τους έγιναν πειραματόζωα, της νέας εποχής. 
Έχεις δίκιο να τους λυπάσαι 
και για την κατάληξή τους να φοβάσαι.
 Θα πληρώσουν πολύ ακριβά, 
τα διαβήματά τους αυτά. 

Έχετε να δείτε πράγματα φοβερά και τρομερά,
 που πρέπει να σκληρυνθείτε για να αντέξετε αυτά.

Θυμάσαι που σας είχα ειπεί, 
πως θα φεύγουν από την ζωή,
 άτομα φιλικά ή συγγενικά σας, 
ακόμα και από την οικογένειά σας; 

Και δεν θα μπορείτε να τους προσφέρετε
 εσείς την βοήθειά σας, 
και θα καίγεται η καρδιά σας; 

Αυτά θα είναι για σας τα μαρτύριά σας, 
που θα εξαγνίσουν εντελώς τα ψυχικά σας. 
Από ΥΨΙΚΑΜΙΝΟ οι εναπομείναντες θα περαστείτε, 
αντάξιοι της μεγάλης αποστολής
 που σας καρτερεί να ευρεθείτε. 

Πρέπει να γίνετε η ζύμη η εκλεκτή,
 που θα ζυμώσει το φύραμα όλης της γης.

 ΔΙΑΓΩΝΙΖΕΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, 
ΔΟΚΙΜΑΖΕΣΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.
 ΘΕΛΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙΤΕ,
 ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΟΙ ΝΑ ΕΥΡΕΘΕΙΤΕ.

Όσον αφορά το τι θα γενεί,
 έχε Μου εμπιστοσύνη αγαπητό Μου παιδί. 
Νομίζεις πως εσύ αγαπάς περισσότερο απ’ ότι Εγώ, 
το κάθε τέκνον Μου στον κόσμο αυτό; 

Εσύ αγωνιάς για την πρόσκαιρη ζωή τους, 
κι Εγώ αγωνιώ για την αθάνατη ψυχή τους. 

ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ, 
ΕΙΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΘΕΟΣ, 
ΚΑΙ ΕΦΘΑΣΕ Η ΩΡΑ ΚΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ, 
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΓΗ. 

ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ 
ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ 
ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ.
 ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ 
ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΑ
 ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ, 
ΓΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ.

 ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ, 
ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΡΟΜΟ
 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΕΣΑΕΙ, 
Η ΘΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ.

Γι’ αυτό παιδί Μου, θα ενισχύσω 
με ΑΝΤΟΧΗ και ΔΥΝΑΜΗ κάθε παιδί Μου, 
που ανήκει εις την στάνη την δική Μου, 
για ν’ αντέξει ό,τι μέλλει να γενεί επάνω στην γη Μου, 
προκειμένου αυτή να καθαριστεί 
και κόσμημα όπως την έφτιαξα πάλι να γενεί. 
Έρχεται ολοταχώς η στιγμή 
που αυτό θα πραγματοποιηθεί, 
δεν παίρνει άλλη αναβολή. 

Όπως από χρόνια σου έχω πει, 
έτσι παιδί Μου το κάθε τι θα γενεί, 
στο βεβαιώνω ο Ιησούς ο Λυτρωτής, 
τότε και θα αποκαλύψεις αυτήν την γραφή 
που από χρόνια σου έχει δοθεί, 
κάθε κακοπροαίρετος να ντροπιαστεί που αμφισβητεί,
 την Θεία προέλευση της κάθε γραφής. 

Κλείνω το γραπτό και το σφραγίζω 
με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό,
 ο Κύριος Ιησούς Χριστός. 

Αμήν και τω Κυρίω Ημών Ιησού Χριστώ δόξα. 

+++



35 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνθρωπε τού Θεού, για όλους καί για όλα τά παιδιά ακόμα, υπάρχει ή στιγμή τής Χάριτος, ή δεύτερη ευκαιρία απο τον Κύριο.
      Αυτα τά νέα παιδιά πού ζούν απο εδώ μία κόλαση, άραγε έχουν ατόφια τήν ευθύνη, ή μήπως η ευθύνη βαρύνει όλους εμάς τής προηγηθείσης γενεάς που τούς κληροδοτήσαμε αρρωστημένα εφαλτήρια, καί διεστραμμένα υποβαθρα για νά ξεκινήσουν τήν ζωή τους;

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  2. Χίλιες δόξες στον ανασταντα ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ μας.
    ΕΥΛΟΓΟΎΜΕ ΠΑΤΈΡΑ ΥΙΟ ΚΑΙ ΆΓΙΟ ΠΝΕΎΜΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Θεός να μας δώσει δύναμη να αντέξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΌΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΌΣ ΗΜΏΝ ΔΌΞΑ ΣΟΙ. ΠΑΝΑΓΊΑ ΤΡΙΑΣ ΕΛΈΗΣΟΝ ΚΑΙ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιησου μου
    Παναγία μου
    Σώστε μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμήν Χριστέ μου!!!

    Κωνσταντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευλογημένο να ναι....
    Δόξα στον Τριαδικό Θεό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχει ένα βίντεο στην Τρικλοποδια, που λέει ότι έπεσε ο Ερντογαν και έγινε πραξικόπημα εναντίον των τζιχαντιστων στο Πακιστάν. Δεν έχει δισταυρωθειη πληροφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυεύσπλαχνε Κύριε, Σύ που είσαι ή άβυσσος τών οικτιρμών καί τού ελέους, ελέησον καί σώσον τόν κοσμον Σου καί όλους εμάς. Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι άνθρωποι της εποχής μας, κατά τη γνώμη μου, χωρίζονται σε 3 μεγάλες κατηγορίες:

    1) Σε κείνους που θεωρούν ότι ο κόσμος είναι μια σφαίρα, η οποία γυρίζει με άξονα το ΕΓΩ τους

    2) Σε κείνους που πατάνε με το ένα πόδι στον κόσμο και με το ένα πόδι στην Εκκλησία, την οποία θεωρούν ως ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ, στην οποία φιλοξενούνται με ισόβιο ALL INCLUSIVE πακέτο (μέχρι τώρα ήταν δύσκολο να τους αναγνωρίσει κανείς, αλλά τώρα τους αναγνωρίζεις διότι φορούν φίμωτρα και τρέχουν να κάνουν εμβόλια)

    3) Σε κείνους που αξιώθηκαν να αντιληφθούν ότι η Εκκλησία δεν είναι ξενοδοχείο, αλλά ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, όπου έχουμε ανάγκη να νοσηλευθούμε όλοι οι άνθρωποι (πρώτος εγώ), όπου ναι μεν σερβίρεται φαγητό και παρέχεται προστασία στους ασθενείς, αλλά οι γιατροί μεριμνούν πρώτα από όλα για την αποκατάσταση της πνευματικής υγείας των νοσηλευομένων με ακτινογραφίες, επώδυνες δοκιμασίες, εγχειρήσεις και self tests.
    Σκοπός δε της αποκατάστασης της πνευματικής υγείας είναι η επιστροφή μας στο Πατρικό μας, εκεί δηλαδή που μένει ο "Πάτερ ημών ο εν τοις Ουρανοίς" ο οποίος μέσα από αυτά τα Άγια Γραπτά μας καθοδηγεί, μας νουθετεί, μας παρηγορεί και μας προετοιμάζει για το πώς θα τα καταφέρουμε.

    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΗΣΕΙ ΚΙ ΕΜΑΣ τα προβατάκια Του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν κατάλαβα καλά, θέλεις να πεις ότι οι φιμωτροφόροι και οι μπολιασμένοι συνειδητά, υποσυνείδητα, ή ασυνείδητα εμπιστεύονται την πνευματική και σωματική υγεία τους στο "ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ" του απέναντι, το οποίο όμως έχει ακριβώς τον αντίθετο σκοπό από την Εκκλησία του Κυρίου: Τη δημιουργία πνευματικών και σωματικών εκτρωμάτων!!!

      Διαγραφή
  11. Είναι λίγο στριμωγμενα. Δε πάει άλλο. Ψυχολογικά φτάσαμε στο - 1.Θα θέλεις να δεις τα παιδιά σου ή γονείς σου και σε λίγο δε θα μπορείς. Ότι χειρότερο μετά από τον εγκλεισμό χειμώνα και άνοιξη. Ας με βοηθήσει ο Θεός το Αύγουστο να μην το κάνω. Δε βγαίνει άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεός βοηθός μας
      Κι εγώ απογοήτευσα, ίσως, ένα φίλο μου
      Είθε όλα αυτά να αναστραφουνε , Παναγία μου

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  12. " το άλογο στο αλώνι, ή το βόδι στο χωράφι"
    Δηλαδή τέλος Ιουλίου
    Γιατί θα γίνει " πριν την πένθιμη περίοδο της βασίλισσας μου Μαριάμ"
    Πριν το 15αυγουστο
    Άρα μέσ' τον Ιούλιο ( προς το τέλος)
    Προσευχή ο ένας για τον άλλο +
    Τρόφιμα
    Σας καμαρώνω , εν Κυρίω , αδερφοί
    Όσον αφορά την νεολαία , ισχύει
    Ότι όλοι φταίμε ( κι εμείς και τα παιδιά )
    Η Παναγία βοηθός μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου το στείλανε και μένα αυτό με τον Ερντογάν
    Τώρα όσον αφορά το κυρίως Μνμ του Κυρίου, ας προσευχηθουμε αδερφοί, να καθαρίστουμε εντελώς , για να είμαστε ευαρεστοι στον Κύριο, στην Κωνσταντινούπολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φαίνεται ότι πλησιάζει η ώρα για συνταρακτικά γεγονότα .Ίσως μέσα στον Ιούλιο ,ιδιαιτέρως με το παλαιό Ημερολόγιο η το φθινόπωρο Οκτώβριο Νοέμβριο.Παντως μια ημέρα παρά Κυρίω είναι σαν χίλια χρόνια και μας φαίνεται ότι όλα καθυστερούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένα εχω Να πω: 1η Ιουλίου μετέβην σε ιερό ναό να εκκλησιαστω.ο ιερέας μου αρνήθηκε τη κοινωνία μπροστά σε όλους λέγοντας μου "άλλη φορά". Βέβαια πήγα άλλου και κοινωνησα.εδω ο κόσμος χάνεται, καίγεται, και ορισμένοι ιερείς κάνουν του κεφαλιου τους.εγω δεν είμαι κορόιδο, Χριστό θέλω και Χριστό βρίσκω. Αφού γίνονται αυτά, γιατί να μη γίνουν και τα άλλα, τα πιο σοβαρά που έχουν προφητευθει εδώ και καιρό;;;; Χριστό να έχουμε και μη φοβόμαστε . Έχει ο Θεός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Πρέπει να γίνετε η ζύμη η εκλεκτή, που θα ζυμώσει το φύραμα όλης της γης"

    Υπομονή πηλέ ... για να χρησιμεύσεις πρέπει να σκληρύνεις στην υψικάμινο των δοκιμασιών, γιατί τώρα είσαι «λαπάς»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Δεν είναι δυνατόν να μπουν οι πιστοί στην βασιλεία των ουρανών με άλλο τρόπο, παρά μόνο μέσα από την στενή πύλη των πειρασμών και των θλίψεων. Και όσο πιο γρήγορα το καταλάβει αυτό ο άνθρωπος, τόσο πιο ανώδυνα θα επιβιώσει.

      Ψεύτικος είναι τούτος δα ο κόσμος. Ψεύτικος και εικονικός. Σε ρουφάει σα μαύρη τρύπα, σε κάνει να ξεχνάς που ανήκεις και γιατί δημιουργήθηκες. Χάνεις τον προσανατολισμό σου άνθρωπε μου, και τα βάζεις με Αυτόν που σε επαναφέρει στον χαμένο σου δρόμο.
      Πίσω από τον πόνο και τις κακουχίες, κρύβεται τεράστια ευλογία άνθρωπε μου. Ο υπέρμετρος σου όμως εγωισμός, δε σ' αφήνει να τη δεις.

      Γιατί τόσο εγωισμό άνθρωπε μου; Πηλός είσαι και τίποτα σε τούτο τον κόσμο δε σου ανήκει. Όλα δανεικά τα πήρες. Γιατί τόσος πόνος τώρα που καλείσαι να τα επιστρέψεις; Δεν ξέρεις άνθρωπε μου πως τα δανεικά επιστρέφονται;

      Δε γίνεται να ζεις ανθρώπινα και να επιδιώκεις τα αθάνατα. Δε γίνεται να ξεδιψάσεις με θαλασσινό νερό. Δε γίνεται να ζεις ευτυχισμένος, από την στιγμή που ζεις στην εξορία, μακριά από τον Πατέρα σου. Δεν πλάστηκες για τα γήινα , αλλά για τα ουράνια και όσο σωστά κι αν ζεις στην γη, ο πόνος της εξορίας πάντα θα σε ακολουθεί. Το ξέρω άνθρωπε μου, πως δεν ευθύνεσαι εσύ προσωπικά για την πτώση των πρωτόπλαστων, και αυτό το γνωρίζει και ο Θεός! Όχι μόνο το γνωρίζει, αλλά και μεριμνά καθημερινά, ώστε να ξαναεπιστρέψεις εκεί που ανήκεις. Ο Παράδεισος είναι εκεί άνθρωπε μου και σε περιμένει. Θέλει όμως σκληρό αγώνα και αυτοθυσία!

      Γιατί σε αντίθεση με τότε, αυτός τώρα δε χαρίζεται άνθρωπε μου, αλλά κερδίζεται!
      Πώς προσπαθείς άνθρωπε μου να πείσεις τον Θεό πως άδικα εκδιώχθηκες από τον Παράδεισο, όταν ακόμη και τώρα, μετά από τόσες χιλιάδες χρόνια, εξακολουθείς να ακούς τον όφι και να πράττεις τα δικά του έργα; Δεν ανήκουν άνθρωπε μου όλα αυτά στα παλιά τα χρόνια. Δεν είναι μία παλιά ιστορία των αγίων βιβλίων. Στο ίδιο έργο θεατές είμαστε ακόμη. Δε μαθαίνεις άνθρωπε μου, δε μαθαίνεις! Γι' αυτό και τώρα έχει κλειδί ο Παράδεισος!


      Ο Θεός όμως δεν άλλαξε. Δίκαιος είναι ακόμη. Γι' αυτό και το ίδιο κλειδί θα πάρουν όλοι. Δε θα ταιριάζει όμως το κλειδί όλων στην κλειδαριά. Πρέπει να σκαλιστεί σωστά άνθρωπε μου το κλειδί. Να πάρει το κατάλληλο σχήμα και μέγεθος. Πρέπει να αφαιρεθούν κομμάτια από αυτό. Και κάθε φορά που θα αφαιρείται ένα κομμάτι, εσύ θα πονάς.
      Πρέπει να σκαλιστεί άνθρωπε μου το κλειδί, αλλιώς δε θα ταιριάζει. Πρέπει να πονέσεις άνθρωπε μου, αλλιώς δε θα εισέλθεις... "

      +++ Γέροντας Εφραίμ Φιλοθεΐτης +++

      Διαγραφή
    2. http://www.tlig.org/el/messages/chrono/1989/

      Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΔΕΝΔΡΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
      OΙ ΓΡΑΦΕΣ ΕΚΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ


      1η Μαΐου 1989


      ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΝΕΙ Η ΏΡΑ, ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΟΥ, ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΕΙ ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΣ. Θυμηθείτε ότι θα στέκομαι, εκείνη τη φοβερή και τρομερή Ώρα όρθιος μπροστά σας σαν Μεγαλοπρεπής Αυστηρός Κριτής και η Φωνή Μου, που ήταν ενός εκλιπαρούντος επαίτη, θα μετατραπεί σε Φλόγα Αδηφάγου Πυρός, σε καταιγίδα, κατακλυσμό, βροχή από χαλάζι. Η Ανάσα Μου θα γίνει χείμαρρος από Θειάφι και θα πυρπολήσει τα πάντα, για να σας εξαγνίσει όλους, να σας ανακαινίσει και να σας ενώσει σε Έναν Άγιο Λαό.

      Μακάριοι, όλοι εσείς που ελπίζετε σε Μένα και καλωσορίζετε το Πνεύμα της Χάριτός Μου, που τόσο γενναιόδωρα εκχέω τώρα πάνω σε όλη την ανθρωπότητα, γιατί θα δείτε Εμένα, το Θεό σας. Μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα, γιατί είναι δική τους Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ. Μακάριοι όλοι όσοι έχουν αυτιά για ν' ακούσουν και είναι απλοί στην καρδιά, καλωσορίζοντας το Πνεύμα Μου με μια πίστη παιδιού, γιατί μέσα σ' αυτές τις μικρές καρδιές θα ριζώσει ο Λόγος Μου. Μακάριοι όσοι διώκονται για την υπόθεση του δικαίου, η Βασιλεία των Oυρανών τούς ανήκει. Λίγον καιρό ακόμη, μικρές Μου περιστερές, και θα είμαι μαζί σας, έχετε την Ειρήνη Μου. Ευλογώ τον καθένα σας. ΕΓΩ, Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΕΥΛΟΓΩ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΩ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ. Εγώ, ο Κύριος, σας αγαπώ όλους αιώνια.

      Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ

      12 Μαίου 1990

      Όμως αλίμονο γι' αυτούς που αφιερώνουν το χρόνο τους στο να γκρεμίζουν και να ποδοπατούν τα θυσιαστήριά Μου! Αλίμονο γι' αυτούς που ακολουθούν το μαύρο θηρίο! Αλίμονο γι' αυτούς που απορρίπτουν τις προειδοποιήσεις Μου, τις περιφρονούν και τις αγνοούν! Θα Με φωνάξουν σ' αυτές τις μέρες του σκότους, αλλά δεν θα απαντήσω... Οι Πέντε Μου Πληγές είναι ορθάνοιχτες και το Αίμα Μου πάλι χύνεται ποτάμι. Μετανόησε, γενεά, μετανόησε! Να σκέπτεστε διπλά πριν ανοίξετε τα χείλη σας να μιλήσετε. Αναζητήστε Με με την καρδιά σας και όχι με το μυαλό σας. ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕ, ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΑ ΊΧΝΗ ΜΟΥ. Πριν μιλήσετε, αναρωτηθείτε τούτο: "Τι θα έλεγε ο Χριστός σ' αυτή την περίπτωση;" ή "Τι θα έκανε ο Χριστός σ' αυτή την περίπτωση;" Να σκέπτεστε διπλά πριν ανοίξετε τα χείλη σας, μην αφήνετε τα χείλη σας να γίνουν η αιτία της πτώσης σας, μην αφήνετε το πνεύμα σας να σας πλανέψει. Μιμηθείτε Με και γίνετε η τέλεια αντανάκλαση της Εικόνας Μου.

      Ακόμη κι αν είστε ανίκανοι να προσευχηθείτε σωστά, το Πνεύμα Μου θα προσευχηθεί για σας. Βλέπετε; Δεν σας εγκαταλείπω ποτέ...

      Ακόμη κι όταν δεν μπορείτε να εκτιμήσετε τη μεγάλη Μου Αγάπη, χάρη στο Άγιο Όνομα Μου χαμηλώνω ακόμη περισσότερο προς το μέρος σας για να σας σηκώσω σε Μένα και μέσα στο Έλεος Μου συγχωρώ τις αμαρτίες σας. Την ώρα που ανοίγετε το στόμα να Με επικαλεσθείτε σπεύδω κοντά σας και βάζω το Αυτί Μου στα χείλη σας... και κάθε λέξη που προφέρετε, παρηγορεί την Καρδιά Μου και Με χαροποιεί.

      Επιστρέψτε σε Μένα με όλη σας την καρδιά και οι προσευχές σας να Με φτάνουν, ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ "ΚΥΡΙΕ, ΚΥΡΙΕ" ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ 1. Μιλήστε λοιπόν με αγάπη και θα σας ακούσω, δώστε με αγάπη και θα σας γνωρίσω, προσευχηθείτε με αγάπη και οι πόρτες της Βασιλείας Μου θα ανοίξουν να σας υποδεχθούν. Ενεργήστε με αγάπη, για να σας πω: "Είσαι δικός Μου, είσαι απόγονός Μου, έλα στον Πατέρα σου!" Είμαι η Αγάπη, και όποιος ζει στην αγάπη, ζει ενωμένος μαζί Μου κι Εγώ μ' αυτόν. Να κάνετε το θέλημα του Ουράνιου Πατέρα Μου για να εισέλθετε στη Βασιλεία Μου. Να θυμάστε ότι η Ρίζα του Δένδρου της Ζωής είναι η Αγάπη, να προσεύχεστε περισσότερο με την καρδιά σας, παιδιά Μου, και να νιώθετε βέβαιοι ότι το Αυτί Μου είναι κοντά στα χείλη σας. Σας ευλογώ και ευλογώ κάθε βήμα που κάνετε. Η Αγάπη σας αγαπά. Να θυμάστε την Παρουσία Μου. Αφήνω το Στεναγμό της Αγάπης Μου στα μέτωπα σας. Να είστε ένα.

      Διαγραφή
    3. http://www.tlig.org/el/messages/550/

      ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ

      Ρόδος 5 - 29 Αυγούστου 1990

      Δεύτερη εντολή
      "Μην επικαλείσαι άσκοπα το Όνομα Μου" είναι η επόμενη Εντολή. Σήμερα, έθνη αλαζόνα προσβάλλουν το Άγιο Όνομα Μου, άνθρωποι, για τους οποίους το Όνομα Μου δεν έχει καμιά σημασία. Τα στόματά τους είναι γεμάτα από βλάσφημη ομιλία και έτοιμα να κολακέψουν τους άλλους, όταν δουν κάποιο ποταπό όφελος απ' αυτό. Καταριούνται το Άγιο Όνομα Μου, όταν εμπλέκονται σε λογομαχία, προσβάλλουν την Θεότητά Μου και την Αγιότητά Μου. Κι αυτοί που σήμερα υπηρετούν μέσα στην Εκκλησία Μου, (αλλά περιστρέφονται γύρω από τη δύναμη του θηρίου, καυχώμενοι για τη γνώση του Νόμου Μου) είναι αυτοί ακριβώς που επικαλούνται άσκοπα το Όνομα Μου. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ. Κηρύττουν κατά της κλοπής ενώ κλέβουν ψυχές από Μένα. Απαγορεύουν τη μοιχεία, ενώ οι ίδιοι μοιχεύουν αφού ακολουθούν το μαύρο θηρίο και του είναι πιστοί. Υποκρίνονται ότι περιφρονούν τα είδωλα, ενώ ληστεύουν το Ιερό Μου.

      Αν λοιπόν η γενεά αυτή προσβάλλει το Άγιο Όνομα Μου και το χρησιμοποιεί άσκοπα, είναι χάρη στην ανεκτικότητα, κορεσμένη από την ανηθικότητα, που τους χαρίστηκε απ' αυτούς που φορούν μαύρους μανδύες 9. Στόχος τους είναι να καταστρέψουν τις ρίζες της αγιότητος και της δικαιοσύνης και να οδηγήσουν την ανομία στο αποκορύφωμά της.

      Δώδεκα Μακαρισμοί
      14 Απριλίου, 1991

      Άκουσε Με λοιπόν:
      - Μακάριοι αυτοί που εργάζονται για την Ειρήνη, θα ευημερούν στην Ειρήνη Μου και θα ακτινοβολούν παντοτινά το Φως Μου.
      - Μακάριοι οι συμπονετικοί, θα βρουν Έλεος κατά την Ημέρα της Κρίσεως.
      - Μακάριες οι γενναιόδωρες ψυχές που μοιράζονται το ποτήρι Μου, θα Ονομαστούν κληρονόμοι της Σωτηρίας Μου.
      - Μακάριοι αυτοί που Με νυμφεύονται, την ίδια χαρά που αισθάνομαι ως Νυμφίος, θα αισθανθούν κι αυτοί, την ημέρα πού θα Με συναντήσουν πρόσωπο με πρόσωπο.
      - Μακάριοι εσείς που δεν δεχθήκατε άλλη μαρτυρία από τη Μία και μοναδική Αλήθεια που Εγώ ο Ίδιος σας έδωσα. Σας λεω: Ελάτε! ελάτε στη Βασιλεία Μου και μοιρασθείτε όλα όσα έχω, μαζί Μου.
      - Μακάριοι αυτοί που δεν διαφοροποιούνται υπό το Άγιο Μου Όνομα, αλλά δείχνουν την ενότητά τους με την ταπείνωση και την αγάπη τους, θα Ονομαστούν Στύλοι και Θεμέλιο του Ιερού του Θεού.
      - Μακάριοι εσείς που πιστεύετε χωρίς να βλέπετε, χαρείτε για τη Χάρη που λάβατε από τον Πατέρα Μου και προσευχηθείτε γι' αυτούς που δεν έλαβαν ακόμη αυτή τη χάρη.
      - Μακάριοι εσείς που δέχεστε να μαστιγωθείτε, να ταπεινωθείτε και να καρφωθείτε μαζί Μου πάνω στο Σταυρό, και που φέρετε τα σημάδια του Σώματός Μου πάνω στο σώμα σας, το δωμάτιό σας στον Ουρανό θα είναι ανοικτό να σας δεχθεί και η ανταμοιβή σας θα είναι μεγάλη.
      - Μακάριοι αυτοί που αγιάζουν το Όνομα Μου, όταν επικαλούνται και ζητούν στο Όνομα Μου, θα εισακούονται.
      Μακάριοι οι μικροί που Με υμνούν και Με λατρεύουν, γιατί σ' αυτούς θα μεγαλουργήσω.
      - ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ, ΠΟΥ ΤΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ, Σ' ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ.
      - Μακάριοι εσείς, τα πρόβατά Μου, που διώκεστε σαν θήραμα για χάρη Μου από πεινασμένους λύκους, επειδή δείπνησα μαζί σας κι εσείς μαζί Μου. Σας λεω, όλα τα δεινά σας δεν πάνε χαμένα, ο Πατέρας τα βλέπει όλ' αυτά και λαμβάνει υπόψη τα έργα του καθενός. Ο Θεός θα δείξει μεγαλύτερη επιείκεια για τα Σόδομα και τα Γόμορρα, παρά γι' αυτούς που εδίωξαν το Άγιο Πνεύμα Μου. Γι' αυτό μείνετε ξύπνιοι, επειδή δεν γνωρίζει κανείς ούτε την Ημέρα ούτε την Ώρα του Ερχομού Μου. Ο Βασιλιάς σας θα έρθει σύντομα. Αυτός που περιμένατε τόσον καιρό θα έρθει ξαφνικά επάνω σας, θάρρος λοιπόν, αγαπημένοι.
      Είναι αλήθεια ότι ο καπνός του διαβόλου εισχώρησε μέσα στο Ιερό Μου, αλλά ποιος καπνός διαρκεί αιώνια; Με την Πνοή του Αγίου Μου Πνεύματος θα διαλύσω και θα σκορπίσω αυτόn τον καπνό και καμιά εξουσία και καμιά δύναμη εκ των κάτω δεν θα μπορεί να παρέμβει. Έρχομαι να φέρω Φωτιά στη γη και να εξαγνίσω τα έθνη, το ένα μετά το άλλο. Να είστε ευλογημένοι.

      Διαγραφή
  17. Μεγάλε,κουλαρε.απλα το αναφέρω το περιστατικό. Κοινωνω επειδή έχω ευλογία από τον πνευματικό μου . Ο ιερέας δεν ήταν πνευματικός μου. Απλά, πήγα αλλού.το ανέφερα για να δείξω πως υπάρχει συσκότιση σε ιερείς. Αυτοί δεν πιάνονται φίλοι κανενός.δεν θα αλλάξει κάτι αν δεν αλλάξουν και οι άνθρωποι. Εγώ να γίνω χαλί να με πατήσεις.εσυ θα γίνεις για μένα;;;;; Καλή συνέχεια και να μη παρεξηγείτε λόγια. Έχω συνείδηση της αμαρτωλοτητας μου . Δεν με ενδιαφέρει ο πηλός. Το κατ εικόνα και καθ'ομοιωσιν με ενδιαφέρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και μπροστά στο δισκοπότηρο δε σε διώχνει κανείς. Απαγορεύεται... Έχει δικαίωμα να αρνηθεί αν όσοι προσέρχονται πηγαίνουν ατάκτως η κακοτροπως για πρώτη φορά ως άγνωστοι. Εδώ έγινε άλλο. Εγώ κοινωνω συχνά, άλλοι όχι.ζηλεψαν και του κάναν παράπονα. αυτά για να λυθούν οι απορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελα γρήγορα Κύριε!
    Μας πιεζουν απο παντου!
    Φτάνει πια με τους Αντιχριστους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αληθως,Αληθως τα ειπεν ο Κυριος και θεος μας!και για οσους δεν καταλαβαν τι θα συμβει θα σας τα πω εγω ! Συντομα ολης της γης οι ανθρωποι θα εξεγερθου εναντια σε αρχες και εξουσια δλδ εναντια στους πολιτικους απανταχου γης! συντομα πολυ συντομα θα γινει και θερμο επισοδειο στο Αιγαιο ! Χαρειτε, το Αιγαιο γεμισε με λαφυρα πολεμου και γεωτρυπανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ρε παιδια ποιος ειναι αυτος ο τυχερος που καθε τρεις και λιγο του δινει γραπτο λογο ο θεος?ρε αυτα τα γραφετε πιωμενοι ?σουρωμενοι?μηπως νομιζετε οτι μιλατε σε μοσχαρια?καθε μερα ξεκιναει ενα κειμενο.....γραψε παιδι μου αγαπητο.....ΑΣΧΟΛΕΙΘΕΙΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑς ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ,ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΑΠΑΡΑς ΟΠΩΣ ΕΔΩ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλε θεοδωρε, δεν είμαι καλή στα λογια. Την ίδια απορια έχω κι εγώ. Με τα φτωχά μου διαβασματα στα θρησκευτικά μου βιβλία νομίζω ότι έχω πολλες ελλείψεις, αλλά και κάποια σχετική γνώση πάνω στις εντολές του Κυρίου, ποιοι ειναι αυτοί οι αλαζόνες που το παιζουν προφητες, και ελαφρά τη καρδια βάζουν λόγια στο στόμα του Κυρίου. Δεν τρέμουν από τον φόβο τους;δηλαδή εμείς που κάναμε το εμβόλιο για να τους προφυλαξουμε είμαστε τα μαυρα προβατα;εκείνοι τι κάνουν για εμας εκτός από το να μας ρίχνουν στον Καιαδα; ξέρω αρνητές που δεν ξέρουν την λέξη εκκλησία ουτε πως γραφεται. Το" Αγαπατε αλλήλους" Έτυχε να το ακουσουν κάποια φορα; και γιατί τώρα αυτή η υστερία και όχι με τα προηγουμενα εμβόλια; αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το μόνο που έχω να πω είναι Ο ΘΕΌΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΊΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΊΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΜΒΌΛΙΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΛΑΣΆΡΟΥΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΏΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΆΝΟΥΝ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΕΠΊΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΦΟΒΊΖΕΙ ΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΑΣ ΓΗΝΕΙ ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή