Πέμπτη, 8 Απριλίου 2021

ΑΡΑΓΕ ΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ SELF TEST ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ…ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ;


 ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ! ΜΑΣΚΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΣΠΡΟ ΓΙΑΚΑ, SELF TEST ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΠΟΔΙΑ!



Τα υποχρεωτικά Self test..σε μαθητές κι εκπαιδευτικούς…είναι το τελευταίο βήμα πριν τον υποχρεωτικό εμβολιασμό μαθητών εκπαιδευτικών;;;

”Οι μαθητές δεν θα φέρουν μαζί τους τη δήλωση θα αποκλείεται η είσοδος στην αίθουσα, ενώ δεν θα κάνουν ούτε τηλεκπαίδευση.”

Αποβολή αποκλεισμός τιμωρητικό μέσο αναστολή συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος πρόσβασης στη μόρφωση..κι Αναφαίρετου Ανθρώπινου Δικαιώματος...

Άρθρο 16: Συντάγματος (4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας) που πλέον τροπoποιείται με την προσθήκη εκτός από αυτούς που δεν υποβάλλονται 2 φορές ανά εβδομάδα στην διαγνωστική του self test και δεν προσκομίζουν τη σχετική βεβαίωση….

Θεσπίζεται επικίνδυνο καθεστώς διακρίσεων και κοινωνικά αποκλεισμένων persona non grata Ανεπιθύμητων μαθητών. Αντίθετα από τη ρητή Οικουμενική Διακήρυξη Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων 
Άρθρο 26 που ορίζει:

Καθένας έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση. Η εκπαίδευση πρέπει να παρέχεται δωρεάν, τουλάχιστον στη στοιχειώδη και βασική της βαθµίδα. 

Η στοιχειώδης εκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι διαθέσιμες κατά γενικό κανόνα και η πρόσβαση στην ανώτατη παιδεία πρέπει να είναι ανοιχτή σε όλους, υπό ίσους όρους, ανάλογα µε τις ικανότητές τους.

Tα παιδιά ενός κατώτερου κράτους θα είναι αυτά που στο μέλλον για οποιοδήποτε λόγο θ΄αρνηθούν να υποβληθούν ως ανήλικοι εθελοντές στις πειραματικές δοκιμές αμφιλεγόμενων αυτοαποκαλούμενων εμβολίων;;;;;

Κοινωνική διάσπαση, κοινωνικός διχασμός, διαχωρισμός πολιτών σε αυτούς που διαθέτουν πιστοποιητικά υγειονομικών φρονημάτων και μη…..

Το χαρακτηριστικό των σχολείων της χούντας ήταν ποδιά κι εμβόλια… το άσπρο υποχρεωτικό γιακαδάκι για λόγους ευταξίας και μαθητικού κοινωνικού καθωσπρεπισμού αντικαθίσταται από την υποχρεωτική μάσκα .. αλλά τα εμβόλια ..εμβόλια…. και τουλάχιστον εκείνα ήταν εμβόλια.. άλλο αν τα σχολεία και τότε είχαν μεταβληθεί σε εμβολιακά κέντρα…..από τον υποχρεωτικόν εκκλησιασμόν στον υποχρεωτικόν εμβολιασμόν!…Aπό τον καλοσιδερωμένο άσπρο γιακά στην καλοσιδερωμένη μάσκα!!

Η κατάργηση της «ομοιομορφίας των μαθητών», δεν κράτησε και πολύ στη χώρα μας επανήλθε με υγειονομικό μανδύα….Από τον Εσωτερικό κανονισμό για σχολεία το 1875: «έκαστος μαθητής προσερχόμενος εν τη σχολή πρέπει να είναι καθαρός το σώμα …» ..

«Πιστοποιητικό υγείας» για ιερόδουλες θυμίζουν αυτές οι παρωχημένες πρακτικές…..

Ο υγειονομικός αυταρχισμός ως μέσο διαπαιδαγώγησης!!

Ο υποχρεωτικός εμβολιασμός των μαθητών με τα πειραματικά εμβόλια δεν είναι κινδυνολογία αλλά ωμή πραγματικότητα..

Ο Simon Cauchemez (από το Ινστιτούτο Pasteur στη Γαλλία) δηλώνει απερίφραστα: “Για να σταματήσει η επιδημία Covid-19, τα παιδιά θα πρέπει να εμβολιαστούν”

Ο Simon Cauchemez είναι επικεφαλής της μονάδας «μαθηματική μοντελοποίηση μολυσματικών ασθενειών» στο Institut Pasteur και είναι μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου.

Εξηγεί ότι είναι παρανόηση ότι ο εμβολιασμός θα μας επιτρέψει να ξαναρχίσουμε μια φυσιολογική ζωή. Είναι δυνατόν, εξηγεί αυτός ο ερευνητής, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι το 90% των ενηλίκων προστατεύεται. 

Διαφορετικά, εάν δεν επιτευχθεί ένα τέτοιο ποσοστό, τα μοντέλα του δείχνουν ότι είτε θα συνεχίσει να ζει με περιορισμούς, είτε θα ανοσοποιήσει τα παιδιά. 

Το έργο του, ακριβώς, έχει επικριθεί τις τελευταίες εβδομάδες…Με τον ιό που κυκλοφορούσε πέρυσι, η προστασία του 75% των ενηλίκων θα είχε χαλαρώσει εντελώς τους περιορισμούς. 

Αλλά με τη βρετανική παραλλαγή, η οποία είναι πολύ πιο μεταδοτική, τα μοντέλα μας δείχνουν ότι περισσότερο από το 90% των ενηλίκων θα πρέπει να εμβολιαστούν για να περιορίσουν την επιδημία, και να γίνει αφαίρεση όλων τα περιοριστικών μέτρων. 

Οι τελευταίες δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι το 46% των Γάλλων παραμένουν εχθρικοί στον εμβολιασμό…Γιατί χρειαζόμαστε τόσο υψηλή κάλυψη ανοσοποίησης σε ενήλικες;

Αυτό είναι ένα καλό ερώτημα γιατί θεωρητικά, η συλλογική ασυλία πρέπει να επιτευχθεί πιο γρήγορα. 

Το πρόβλημα που επισημαίνεται από τα μοντέλα είναι ότι εάν εμβολιάζουμε μόνο ενήλικες, αναμένουμε να έχουμε σημαντική επιδημία στα παιδιά, ακόμη και αν η εμβολιαστική κάλυψη είναι πολύ υψηλή στους ενήλικες. 

Επομένως, η κυκλοφορία του ιού στα παιδιά θα διευκολύνει τη μόλυνση των γονέων και των παππούδων που δεν έχουν εμβολιαστεί ή που θα προστατεύονταν ελάχιστα από τα εμβόλια, καθώς δεν είναι 100% αποτελεσματικά.



4 σχόλια:

  1. Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Τὸ καύχημα των Χριστιανών

    «Εμοί δε μη γένοιτο καυχάσθαι ει μη τω σταυρώ
    του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού» (Γαλ. 6:14).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέν ξέρω γιατί αυτή ή ατυχής αναφορά στήν Χούντα, αλλα ή ομοιόμορφη και ευπρεπής εμφάνιση τών μαθητών στό σχολείο ήταν όμορφη καί σωστή. Καταργούσε τίς διακρίσεις μεταξύ τών παιδιών και τά φτωχα παιδάκια με τα μπαλωμένα ρούχα, δέν ένοιωθαν μειονεκτικά απέναντι σέ αυτά μέ τά επώνυμα ρούχα.
    Επιπλέον με τίς ποδιές δέν θα φτάναμε σε αυτο τό ελεεινό θέαμα που παρουσιάζουν οι σημερινοί μαθητές καί κυρίως οί μαθήτριες.
    Τά σωστά όρια, κρατούν και σωστές ισορροπίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΑΡΘΡΟ ΛΕΕΙ "ΟΠΩΣ ΣΤΗ ΧΟΥΝΤΑ" ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ "ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ"
      Η ΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΗΣ! ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΘΩΣ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΑΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ (ΠΑΝΤΕΛΟΣΙ-ΦΟΥΣΤΑ)
      ΣΑΦΩΣ ΟΜΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
      ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΣΧΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΚΡΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΕ ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΩΝ!

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ απόλυτα. Φορούσαμε την ποδιά μας και είμασταν μαθητές. Οι γονείς μας δεν είχαν το άγχος τι να μας φορέσουν στο σχολείο. Όλοι είμασταν ίδιοι. Από εκεί και μετά άρχισε το ξήλωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή