Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2021

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙ ΤΗ ΕΝ ΣΠΗΛΑΙΩ ΚΑΙ ΦΑΤΝΗ ΓΕΝΝΗΣΕΙ ΤΟΥ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΕ,
 ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟ



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 

 Χριστούγεννα γιορτάζετε αλλά χωρίς ΧΡΙΣΤΟ,
 αφού Εμένα διώξατε από το ψυχικό.

Ο είς στον άλλον εύχεται «ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ»,
 ξεχάσατε πως η ΘΕΙΑ ΜΟΥ Η ΓΕΝΝΗΣΗ σας χάρισε αυτές.

 Γεννήθηκα ως άνθρωπος ο ΑΝΑΡΧΟΣ ΘΕΟΣ, 
για να σας σώσω τέκνα Μου από τον βρωμερό, 
που όλη την γη δυνάστευε αυτός ο μιαρός.

 Επλήρωσα το χρέος σας για να σας ξεχρεώσω
 και με τον Πλάστη σας Θεό, πάλι να σας ενώσω.
 Γεννήθηκα ως ΑΝΘΡΩΠΟΣ, έζησα ανάμεσά σας, 
εγεύθηκα ο Κύριος όλα τα βάσανά σας, 
για να Είμαι Εγώ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ εις την ιδική σας ζήση, 
όποιος θελήση από σας να Με ακολουθήσει, 
στα ιδικά Μου ίχνη κι αυτός για να βαδίσει. 

Γεννήθηκα μες στην σπηλιά, στην φάτνη των αλόγων, 
ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΓΗΣ, Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΟΛΩΝ.
ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ να μάθετε απ’ το παράδειγμά Μου, 
γιατί το υψηλό το φρόνημα σας διώχνει μακρυά Μου. 

Έδιωξε τους πρωτόπλαστους απ’ τον Παράδεισό Μου, 
αφού αυτοί επίστεψαν τον βρωμερό εχθρό Μου. 
Και συνεχίζει ο μιαρός ψέματα να σκορπίζει, 
με το σκοτάδι πού χει αυτός, τους πάντας να σκοτίζει.
 
Το σκότος του εκάλυψε την γη απ’ άκρη – σ’ άκρη 
και οι πολλοί επίστεψαν την ιδική του απάτη.

Εις το αποκορύφωμα έφθασε η έπαρσή του, 
αφού οι περισσότεροι έγιναν οπαδοί του. 
Αρνήθηκαν οι δύσμοιροι Εμένα τον Θεό τους 
και υποχείρια έγιναν στον άσπονδο εχθρό τους. 
Και τώρα δείχνει επάνω τους όλη του την κακία 
και πανηγύρι στήνει αυτός εις την δική τους αγωνία. 

Όσο αυτοί τρομάζουνε, όσο αγωνιούνε,
 τόση χαρά του δίνουνε και τον ευχαριστούνε. 
Γι’ αυτό πασχίζει ο μιαρός να σβήσει την ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ, 
δεν θέλει για να χαίρωνται οι δούλοι οι δικοί Μου.

Δεν θέλει να ακούγεται το Άγιο Όνομά Μου, 
γιατί τον κατακαίει μόνον το άκουσμά Μου,
 μαστίζεται και φεύγει μακρυά απ’ τα παιδιά Μου. 

Γι’ αυτό με λύσσα προσπαθεί για να το καταργήσει, 
καθόλου να μην ακουστή, σ’ Ανατολή και Δύση, 
γιατί μόνον έτσι θεωρεί πως θα επικρατήσει. 
Έχει ξεχάσει ο δύστυχος πως θα αλυσοδεθεί 
και στην φριχτή την κόλαση ετούτος θα κλειστεί.

Εσείς όμως παιδάκια Μου, πιστά και αγαπημένα, 
θα ζήσετε ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ εσείς μαζί με Μένα. 
Κι ας είναι μακρυά η Βηθλεέμ, Εγώ θα Είμαι κοντά σας, 
αφού θα ’ρθώ να γεννηθώ μέσα εις την καρδιά σας.

 Εσείς και θα γιορτάσετε την Θεία Γέννησή Μου, 
θα φωταγωγηθείτε απ’ την Ανατολή Μου, 
και δώρα εσείς θα λάβετε στην ενανθρώπισή Μου. 
Σας αγαπώ τόσο πολύ, σας έχω στην καρδιά Μου,
 αγαπημένα τέκνα Μου, εσάς πιστά παιδιά Μου.

Μην λείπει από το στόμα σας το ΘΕΙΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ, 
μαστίζονται οι δαίμονες, αγαπητά παιδιά Μου.
 «ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ» όταν κράζετε, Εγώ Είμαι κοντά σας, 
Είμαι η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΑΣ, και η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ. 

«ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ» σαν φωνάζετε, χαίρομαι ο Θεός σας 
και Είμαι πάντα δίπλα σας, πάντοτε στο πλευρό σας. 
«ΧΡΙΣΤΕ» και «ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ» ποτέ να μην σας λείπει 
και θα εξαφανίζονται οι πόνοι και η λύπη. 

Ν’ ακούγεται παιδάκια Μου το Θείο Όνομά Μου, 
να ευφραίνεται, ν’ αγάλλεται η Πατρική καρδιά Μου.

Ανοίξτε την καρδούλα σας, να ’ρθω να γεννηθώ, 
την Χάρη Μου να δώσω στο ιδικό σας ψυχικό. 
Εξ Απειράνδρου Κόρης ο Γεννηθείς Χριστός,
 σας δίνω την ευχή Μου, σε κάθε Μου πιστό,
 που χαίρεται και αγάλλεται που Εγώ θα γεννηθώ.

 Αμήν και τω Γεννηθέντι Χριστώ δόξα.

+++



14 σχόλια:

  1. ΔΌΞΑ ΤΗΝ ΑΓΊΑ ΓΈΝΝΗΣΗ ΣΟΥ ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ. ΈΛΑ ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΠΑΛΥΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΧΙΛΙΕΣ ΔΟΞΕΣ ΣΤΟ ΓΕΝΗΘΕΝΤΙ ΧΡΙΣΤΌ ΜΑΣ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν είναι δυνατόν, να μην έχει πόνο η ζωή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέγα το όνομα του σού κύριε!
    Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν ὁ ἄνθρωπος ζεῖ χωρίς Θεό, χωρίς γαλήνη, χωρίς ἐμπιστοσύνη, ἀλλά μέ ἄγχος, ἀγωνία, κατάθλιψη, ἀπελπισία, ἀποκτάει ἀσθένειες σωματικές καί ψυχικές. Ἡ ψυχασθένεια, ἡ νευρασθένεια, ὁ διχασμός εἶναι δαιμονικές καταστάσεις. Δαιμόνιο εἶναι ἐπίσης καί ἡ ταπεινολογία. Τό λένε αἴσθημα κατωτερότητος. Ἡ ἀληθινή ταπείνωση δέν μιλάει, δέν λέει ταπεινολογίες, δηλαδή, «εἶμαι ἁμαρτωλός, ἀνάξιος, ἐλάχιστος πάντων…». Φοβᾶται ὁ ταπεινός μήπως μέ τίς ταπεινολογίες πέσει στήν κενοδοξία. Ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ δέν πλησιάζει ἐδῶ. Ἀντίθετα, ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ βρίσκεται ἐκεῖ ὅπου ὑπάρχει ἀληθινή ταπείνωση, ἡ θεία ταπείνωση, ἡ τέλεια ἐμπιστοσύνη στόν Θεό. Ἡ ἐξάρτηση ἀπό Ἐκεῖνον.

    Όσιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης ο διορατικός και θαυματουργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δοξασμενο το ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΕΛΘΕΤΟ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι ανεκτίμητο δώρο του Ουρανού μέσω αυτών των Γραπτών, να αποκτάει κανείς από τώρα τέτοια σχέση με Κείνον, που είτε του αρέσει, είτε δεν του αρέσει σε κάποια στιγμή θα Τον βρει μπροστά του ως Κριτή. Και κάποιοι θα τρέμουν σαν τα φύλλα του δέντρου, ικετεύοντάς Τον να μην εξαντλήσει τη Θεία Δικαιοσύνη Του, αλλά το Έλεος που σ' αυτή τη ζωή, όχι μόνο δεν Του ζήτησαν, αλλά Τον χλεύασαν κι από πάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Αφού είμεθα αδελφοί, η πνοή του Θεού, το θείον εμφύσημα, και ο ζωοπάροχος μας Πατήρ εν τω μέσω ημών, όλαι αι πράξεις μας, κινήματα και νοήματα, κρίνονται διαφανώς υπό το όμμα Αυτού. Και προτού εσύ κινηθής ή διανοηθής κάτι καλό ή κάτι κακόν, ευθύς η πνοή, η ψυχή ως εμφύσημα του Θεού κεντά τον Θεόν. Είδε προλαβών τι θα πράξης και κατόπιν εσύ θα κάμης την κίνησιν της ψυχής ή του σώματος.

    Τώρα πρόσχες εις το λεγόμενον του Προφήτου: «Προωρώμην τον Κύριόν μου ενώπιόν μου διαπαντός». Άρα γε είναι πάντοτε ανοικτοί οι οφθαλμοί της ψυχής σου, ή νομίζεις ότι, επειδή δεν βλέπεις εσύ πλησίον σου τον Θεόν, δε σε βλέπει και Εκείνος; Ή νομίζεις ότι ημπορείς να κάμης κάτι κρυφά απ’ Αυτόν, επειδή ο νους σου είναι κλειστός; Όμως Εκείνος σε βλέπει, λυπείται και παραβλέπει· μέμφεται την ολιγοπιστίαν σου και τον σκοτισμόν του νοός σου.

    Δεν γνωρίζεις ότι ο Ιησούς γίνεται εν εκάστω θεραπεία πάσης ανάγκης; Ήγουν τροφή τω πεινώντι, τω διψώντι ύδωρ, υγεία τω ασθενεί, ενδυμασία τω γυμνητεύοντι, φωνή εις τους ψάλλοντας, τω ευχομένω πληροφορία, τοις πάσι τα πάντα εις σωτηρίαν;

    Πίστευσον, τέκνον μου, ότι εις όσα και αν πάσχωμεν, εις όλα ο Χριστός είναι άριστος ιατρός της ψυχής και του σώματος. Αρκεί να έχης την τέλειαν αυταπάρνησιν, την τέλειαν πίστιν και αφοσίωσιν εις αυτόν χωρίς δισταγμόν.

    Αφού ο γλυκύς Ιησούς είναι τόσον καλός, εύσπλαχνος, αγαθός, διατί να απελπισθής; Ένα ολίγον τον εζητούμε και αυτός μας δίδει τόσον πολύ. Μίαν ακτίνα φωτός του γυρεύουμε και αυτός μας χαρίζεται όλος Φως, Αλήθεια, Αγάπη. Λοιπόν ταπεινώσου και πάσαν την ελπίδα σου στήριζε εις Αυτόν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όλα όσα λέει ο Παππούς μας Ιωσήφ θα μείνω σε μια πρόταση: "Ο Ιησούς γίνεται τω ευχομένω πληροφορία". Αυτό σημαίνει ότι
      1) αν ο Ρωμανός και κάποιοι άλλοι αδελφοί και αδελφές σταματήσει να προσεύχεται (ω μη γένοιτο), θα σταματήσουν να μας έρχονται από τον Ουρανό αυτά τα Άγια Γραπτά
      2) όσοι βλέπουν τα Άγια Γραπτά σαν πλάνες, σημαίνει
      α) είτε ότι προσεύχονται χλιαρά και οι προσευχές τους δε φτάνουν στο Θρόνο του Θεού, είτε ότι
      β) δεν είναι ορθόδοξοι.

      ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

      Διαγραφή
  8. .
    Nα διευκρινίσω απλά ότι αυτά τα Ιερά Γραπτά δεν είναι αποτέλεσμα της ελάχιστης έως ανύπαρκτης προσευχής μου (κάποιων άλλων αδελφών ίσως) αλλά προϊόν της Χάριτος του Κυρίου που λυπάται το πλάσμα Του και συγκαταβαίνει ώστε να μας ενισχύσει στον όποιο αγώνα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεός να μας ελεήσει.
      Η πρώτη αρετή με την Αγάπη μαζί είναι η ταπεινοφροσύνη που στην ουσία είναι αυτογνωσία.
      Εσείς να συνεχίσετε το καλό στάδιο κ.Ρωμανέ.

      Διαγραφή
    2. Προσευχή δεν είναι μόνο η στιχολογία στα πλαίσια του προσευχητικού κανόνος που έχει βάλει ο κάθε πνευματικός στο παιδί του. Είναι και ο φόβος Θεού, η αφοσίωση, η εμπιστοσύνη στο Θεό, η οποία λογίζεται ως μια συνεχής μυστική προσευχή που φέρνει αθόρυβα τις δυνάμεις του Θεού εκεί που χρειάζονται και την ώρα που χρειάζονται, όπως μας διαβεβαιώνει ο Άγιος Παΐσιος.

      Διαγραφή
    3. Μη μπερδεύεις φίλε μου την ταπεινοφροσύνη με την πνευματική κακομοιριά, την υψηλοφροσύνη με τον ενθουσιασμό που νοιώθει κάποιος όταν ανακαλύπτει τους θησαυρούς της Πίστης του και δε θέλει να τους κρατήσει μόνο για τον εαυτό του, αλλά να τους σκορπίσει σε όλο τον κόσμο. Οι θησαυροί αυτοί είναι Χάρισμα του Θεού για την 100% ανταλλαγή αίματος - πνεύματος που έκαναν κάποιοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ με πλήρη αυτογνωσία όπως ο Ιωσήφ ο Ησυχαστής.

      Διαγραφή