Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΕΡΟΣ Γ΄


ΜΑΖΕΨΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ


Κοινοποιεί ο Γεωκών

Παιδιά μου, πονώ για εσάς που καταλαβαίνεται, μην προδώσετε τον εαυτόν σας διότι αυτός είμαι ΕΓΩ, εγώ είμαι σε σας και εσείς είστε σε μένα, μην προδώσετε τον εαυτόν σας, μην προδώσετε τον Χριστό σας, μην προδώσετε τον Ουράνιο Πατέρα, δεν σας λέω ψεύτικα λόγια, σας λέω αλήθειες.

Δεν θα σας παρατήσω ποτέ, κάντε κουράγιο, ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ, αλλού ήταν ο χρόνος, αλλού θα πήγαινε ο χρόνος, άλλες δοκιμασίες, ΑΛΛΑ ΜΑΖΕΨΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, αντέξτε, θα το δείτε μπροστά σας και τότε θα πιστέψετε τα λόγια που σήμερα ακούτε.

Ο χρόνος δεν μετριέται με τα λόγια που έχετε, αλλά μετριέται με πήχες και με πιθαμές, αυτός είναι ο χρόνος… ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΣΑΣΤΕ;

Οι ιππότες, τα άλογα τους τα φτιάχναμε ωραία, τους έβαζαν πέταλα, τα καλλώπιζαν, τα ομόρφαιναν, τους μιλαγαν με γλυκύτητα για να μπορέσουν μετά να τα καβαλήσουν, και να φτάσουν εκεί που πρέπει να φτάσουν.

Και εσείς ως καλοί ιππότες να καλλωπίζεται την ψυχή σας, να την ενισχύεται με τα έργα του Θεού, και ως ιππότες να είστε έτοιμοι… ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ, σε ένα μέρος που θα ακούγονται ύμνοι, που θα ακούγεται ο Θεός σε ένα μέρος που θα φύγει το σκοτάδι, σε ένα μέρος που θα λάμψει ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, σε ένα μέρος που θα υψωθεί ΤΟ ΤΙΜΙΟ ΠΟΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΩΣ ΜΟΥ… (αυτό θα είναι το κάλεσμα στην Αγία Σοφία).

Παιδιά μου είσαστε δημιουργήματα του Πατρός Μου, είσαστε τα αδέλφια μου, είσαστε το καταστάλαγμα της ψυχής του Πατρός Μου επάνω στις ψυχές σας, είναι η ψυχή μου ενσωματωμένη επάνω στις ψυχές σας, είσαστε το σώμα και το αίμα Μου, είσαστε τα αδέλφια Μου.

Μιλώ μέσα στην καρδιά σας, μέσα στην ψυχή σας,  μιλώ στο κύτταρο σας, μιλώ στο κύτταρο μου γιατί είσαστε το κύτταρο του Σώματος Μου, το πλάσμα μου, το αίμα μου… αυτό που χύθηκε επάνω στον σταυρό, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ, και εσείς είσαστε ΕΓΩ πάνω στον σταυρό, μαζί βαδίζουμε, αλλά θα κατέβουμε από τον σταυρό όλοι μας και θα έρθουν οι ημέρες του Θεού, οι ημέρες του Πατρός, οι ημέρες της Αγίας Τριάδος.

Οι ημέρες που οι Άγιοι μαζί με εσάς θα αγκαλιάζονται επί της Γης και η Μητέρα Παναγία ως Αρχόντισσα της Γης  από τον Ουρανό θα περπατά ανάμεσα σας ως Βασίλισσα των Ουρανών, έτσι όπως την αποκαλείτε, Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και αειπαρθένου Μαρίας και Μητέρας του Θεού, εσείς το λέτε και εγώ συμφωνώ,  ΕΓΩ Ο ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΗΤΕΡΑ, Ο ΠΑΤΗΡ Ο ΘΕΟΣ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΙΟΙ…

Λέτε ότι δεν έχουν γίνει κάποια πράγματα που είπαμε, παιδιά μου κάθε μέρα γίνονται και δεν τα βλέπετε, κάθε μέρα σας τα φέρνουν σιγά σιγά, σας τα φέρνουν πισώπλατα, βλέπετε έναν ωραίο πίνακα και πίσω από την πλάτη σας υπάρχει καθρέπτης και όταν καθρεπτίζεται ο πίνακας στον καθρέπτη βγαίνει η ασχήμια της ωραιότητας, αυτό σας κάνουν σήμερα.

Βλέπετε την ωραία ζωή που σας προσφέρουν και αν δείτε πίσω στον καθρέπτη θα δείτε την ασχήμια της ζωής που σας προσφέρουν , σας μιλούν για ζωή χωρίς να υπάρχει ζωή, σας μιλούν για τιμιότητα και ορκίζονται πάνω στην τιμή τους χωρίς να υπάρχει τιμή, σας μιλούν για δικαιοσύνη χωρίς να υπάρχει δικαιοσύνη, σας μιλανε για δίκαιο όταν το δίκαιο έχει πεθάνει, δεν σας λέω απέθανε αλλά πέθανε διότι δεν υπάρχει δίκαιο από εκείνους.

Και εσείς τρέχετε και τους χειροκροτείτε τους ακούετε τους εγκωμιάζετε και τους λέτε σωτήρες, χωρίς να είναι σωτήρες, τους λέτε θεούς όταν είναι διάβολοι και ξεχνάτε τον πραγματικό Θεό, ξεχνάτε τον Πατέρα ξεχνάτε τον Υιό ξεχνάτε αυτό το Ομοούσιο και ατάρακτο, το άπειρο, το ατελείωτο, το άφταστο που λέγεται ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ,  αυτό που μισούν και αυτό που δεν πεθαίνει, αυτό που θέλουν να το κατασπαράξουν.

Μέσα όμως από αυτό ενδυναμώνεται και είναι άπειρη Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ, εσείς παιδιά μου γιατί βγαίνετε από την σκέπη αυτή, γιατί γίνεστε κακοί ποιμένες και κακά πρόβατα; Γιατί μένετε στο σκοτάδι και δεν μπήκατε μέσα, κάτω από την σκεπή, γιατί μείνατε στο σκοτάδι μαζί με τους λύκους που ήρθαν σήμερα ως σωτήρες αντί για ποιμένες για να σας σώσουν και να σας βάλουν στην μηχανή του χρόνου που ΒΓΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΕΡΑΤΑ.

Από το σώμα σας από τον μόχθο σας από την ζωή σας θα αρπάξουν και θα βγάλουν τέρατα, αυτό είναι το εμβόλιο παιδιά μου.




7 σχόλια:

  1. + ευχαριστούμε Πατέρα, φύλαξε μας
    Αναστρέψε τα όλα
    ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. . ΔΏΣΕ ΜΑΣ ΜΕΓΆΛΗ ΥΠΟΜΟΝΉ ΚΎΡΙΕ ΝΑ ΑΝΤΈΞΟΥΜΕ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΑΠΌΛΥΤΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ ΣΕ ΣΈΝΑ ΚΎΡΙΕ ΕΛΕΙΣΟΝ ΗΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΘΕΌΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ ΌΛΑ ΘΑ ΓΊΝΟΥΝ ΞΑΦΝΙΚΆ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε χάρισέ μας τήν υπομονή καί τήν πίστη τών Αγίων Σου καί βοήθησέ μας νά μήν σέ προδώσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θυμήθηκα τον Μόρφου που μετέφερε τα λόγια της Γερόντισσας της Αττικής, στην οποία είχε εκμυστηρευθεί ο Κύριος: "Γερόντισσα, πρέπει να ξανασυστηθώ εις τους ανθρώπους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ότι δε μπόρεσαν να κάνουν με τα μεταλλαγμένα καλαμπόκια προσπαθούν να το κάνουν με τα εμβόλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμήν!!!!!!
    Γεωκών να είσαι καλά,
    Καλά Χριστούγεννα!!!!!

    εγώ θυμήθηκα από την Γερόντισσα της Αττικής αυτό:
    "Έγινε τέκνα μου η αρχή
    τώρα πανηγυρίστε,
    γιατί ο αγώνας σας αρχινά
    και για όλους τους εχθρούς σας θρηνείστε."
    (27-1-2018)

    Κωνσταντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή