Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ TOY KYΡΙΟΥ ΠΕΡΙ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΟΡΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

ΕΡΧΕΤΑΙ,  ΦΘΑΝΕΙ,  ΕΦΘΑΣΕ  Η ΘΕΪΚΗ  ΟΡΓΗ

 


 ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  


 Γράψε παιδί Μου αγαπητό την άγια γραφή Μου, 
διά να φθάσει εις τα τέκνα Μου, η Θεϊκή Φωνή Μου. 

Παιδάκια Μου αγαπητά, χιλιοκυνηγημένα,
 καθόλου μην δειλιάζετε, αφού είστε με Μένα.

Δεν θέλω να τρομάζετε με τις αποκαλύψεις,
όπου σας κάνουν συνεχώς, μέσα απ’ τις ειδήσεις.

Σας το΄πα άπειρες φορές και θα το ξαναπώ,
ό,τι παιδιά Μου γίνεται το επιτρέπω Εγώ.
Θέλω να γίνουν φανερά όλα του εχθρού τα έργα,
και όσα ακόμα κρύβονται εις τα δικά του τα τεφτέρια.

Ν’ ανοίξουνε τα μάτια σας, να δουν ποιόν προσκυνείτε,
αφού Με αρνηθήκατε κι αυτόν ακολουθείτε.
  Όλη η βρωμιά να ξεχυθεί, μην μείνει αυτή κρυμμένη,
αλλά να γίνει φανερή σ’ όλη την Οικουμένη.

Όσοι θα μείνουν, για να δουν πλέον την διαφορά,
να νοιώσουν την αιτία για όλα τα δεινά.
 Τότε θα καταλάβουν την μεγάλη Μου ευσπλαχνία,
που έδειξα τόσον καιρό, στα αμαρτωλά τεκνία.

Που ενώ αυτά Με αρνήθηκαν σ’ όλη την βιωτή τους,
Εγώ συνεχώς παράτα έδινα, ποθώντας την επιστροφή τους.
Αναπολόγητοι όλοι θα βρεθούν, κατά  την κρίση την δική τους.

Έφθασε εις το τέλος της, πλέον η ανοχή Μου,
τελείωσε η υπομονή πλέον η ιδική Μου.
 Καλπάζοντας παιδάκια Μου έρχεται η ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ,
 το ΔΙΚΑΙΟΝ και το ΣΩΣΤΟ σε όλους να απονείμει
και αδικημένος ούτε είς, παιδιά Μου να μην μείνει.

Παιδιά Μου να είστε έτοιμοι, για να μην ξαφνιαστείτε,
 την καταιγίδα που ΄ρχεται, όταν εσείς θα δείτε.
Εξάλλου Εγώ πάμπολλες , έστειλα ειδοποιήσεις,
για να μην ξαφνιαστείτε εσείς, απ’ τις φριχτές ειδήσεις.

Μείνετε εσείς ΕΔΡΑΙΟΙ, μείνετε ΣΤΑΘΕΡΟΙ,
καθόλου μην λυγίσετε απ’ ό,τι κι αν συμβεί,
να είστε πεπεισμένοι, πρέπει για να γενεί.

 Σας είπα πως θα φύγουνε πολλοί απ’ την ζωή,
όμως μην λυπηθείτε , ήταν δική τους η επιλογή.
 Όπως εσείς διαλέξατε για να αντισταθείτε
και όσο κι αν σας στοιχίζει, το ΟΧΙ σας να πείτε,
όλοι αυτοί εδιάλεξαν για να υποταχθούνε,
 τα γήινα και τα φθαρτά αυτοί μην στερηθούνε,
 εντός δικαίου τώρα, όλοι θε να χαθούνε.

Το κάθε τι αντίτιμο έχει εις την ζωή,
 καθένας θα πληρώσει την ιδική του επιλογή.

Ένα, καλά να ξέρετε, να το ενστερνιστείτε,
 πως από Μένα τον Θεό δεν θα αδικηθείτε,
 ανάλογα τα έργα σας όλοι θα πληρωθείτε.

Έχω ακρίβειας ζυγαριά και θα σας τα ζυγίσω
και εάν βαραίνουν τα καλά, τα λίγα θα τα σβήσω.

Και μάθετε παιδάκια Μου,
 πως ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩ.
  ΟΠΟΙΟΣ ΕΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΕΙ,
ΠΟΛΛΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΑ ΣΒΗΣΩ Ο ΚΡΙΤΗΣ.
 

 Γι’ αυτό σας ξαναλέω, να είστε ΔΥΝΑΤΟΙ,
ποτέ μην πτοηθείτε απ’ ό,τι θα γενεί,
 στο στόμα, στην καρδιά σας να Είμαι ο Λυτρωτής
και τότε τέκνα αγαπητά, θα πάνε όλα κατ’ ευχήν.

Δίπλα σας θα περνάει,
 όμως δεν θα σας αγγίζει η ΘΕΪΚΗ ΟΡΓΗ,
 αφού είστε σφραγισμένοι με σφραγίδα Θεϊκή,
που θα την βλέπουν οι Άγγελοι
και θα σας προστατεύουν από το κάθε τι.

ΕΡΧΕΤΑΙ, ΦΘΑΝΕΙ, ΕΦΘΑΣΕ
Η ΘΕΪΚΗ ΟΡΓΗ

Σφραγίζω την γραφή Μου και την πιστοποιώ,
ο Μέγας Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός. 

 Αμήν και τω Τρισυποστάτω Θεώ τιμή και δόξα. 

  +++





20 σχόλια:

  1. ΠΡΟΣΚΥΝΏ ΠΑΤΈΡΑ ΥΙΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΠΝΕΎΜΑ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝΆΣΤΑ ΚΎΡΙΕ ΣΩΣΟΝ ΜΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ.
    ΠΡΟΣΧΕΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΟΉΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΎΡΙΕ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΊΑΣ ΜΟΥ
    ΑΠΕΙΡΕΣ ΔΟΞΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΝΆΓΑΘΟ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟ ΘΕΟ ΜΑΣ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. + Κύριε
    Συγγνώμη για όλα
    Δε νοιωθω προετοιμασμενος
    Ούτε πνευματικά , ούτε υλικά
    Βοήθησέ μας, Σε παρακαλώ,
    Να μην πάθουμε τίποτα
    Να μην στερηθούμε τίποτα+
    Κώστας+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ίδια ακριβώς ακούμε κι από άλλους ανθρώπους του θΕΟΎ. Φτάνουμε πλέον στο τέλος αυτής της δοκιμασίας από ότι μάς λένε όλοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βιάζονται αλλά μάλλον δέν προλαβαίνουν
    https://www.youtube.com/watch?v=lmb-nOqE5Kk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν προλαβαινουν; αυτό θέλουν παγκόσμια διακυβέρνηση και παγκόσμιο σύστημα υγείας...αν έχεις την καλοσύνη εξήγησε μου πως προκύπτει από το βίντεο αυτό ότι δεν προλαβαινουν;

      Διαγραφή
  6. Δόξα το θεό πάντων ένεκεν! Πατέρα βοήθησε την οικογένεια κ εμένα από τον κορωνοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμήν Κύριε γενηθητω το θέλημα Σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γνωρίζουμε όλοι, πως ο δρόμος του Θεού είναι η στενή οδός των θλίψεων και των πειρασμών, αλλά απάγων στη Σωτηρία.
    Αντίθετα ο δρόμος του διαόλου είναι ο ευρύχωρος των ανέσεων και των ηδονών.

    Τώρα όμως που ο ευρύχωρος δρόμος της απωλείας άρχισε να στενεύει ασφυκτικά και απότομα (με τις σύριγγες, τα λοκντάουν, τις μασκούλες, τις αποστασούλες, την αποβολή σχεδόν από όλους τ ους κλειστούς χώρους κλπ.) και να εκβάλλει τους οδεύοντες εις αυτόν στον Άδη, ο δρόμος του Θεού, ο δρόμος της Μετανοίας φαντάζει ευρύχωρος. Αλλά ακόμα κι αν δεν είναι και τόσο ευρύχωρος όσο είχαμε συνηθίσει, δίνει τη βέβαιη ελπίδα της Σωτηρίας και σε αυτή τη ζωή, αλλά κυρίως στην άλλη.

    Είναι επομένως, ή δεν είναι Έλεος του Θεού οι δοκιμασίες αυτές; ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ, διότι αν δεν τις παραχωρούσε ο Χριστός σ αυτή τη ζωή, θα διαπιστώναμε τις μεθοδεύσεις αυτές του διαόλου στην άλλη ζωή, όταν πλέον ΚΑΝΕΙΣ δε θα μπορούσε να μετανοήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αὐτὸ ποὺ λένε οἱ ἅγιοι Πατέρες ὅτι ἀνοίγονται τὰ μάτια τῆς ψυχῆς, ἤξεραν τί λένε. Γι᾿ αὐτὸ νὰ διαβάζουμε καὶ τὰ πατερικὰ βιβλία καὶ τὴ Θεία Γραφή.

      Μὰ δὲν ἀδειάζεις; Ἔστω μισὴ ὥρα κάθε μέρα νὰ διαβάζεις. Αὐτὴ ἡ κάθαρση, αὐτὸς ὁ φωτισμός, τὸν ὁποῖον θὰ πάρεις διαβάζοντας τὴ Θεία Γραφή, θὰ σοῦ κρατήσει ὅλη τὴν ἡμέρα καὶ τὴ νύχτα.

      Όσιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης

      Διαγραφή
  9. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ¨ Διαδώστε αυτά τα μηνύματα για μετάνοια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρωμανε μπορείς να ξανααναρτησεις τα ποιήματα αυτού του γέροντα όλα μαζί, αυτά που λέγανε όλα όσα θα ζήσουμε εξ αιτίας των εμβολίων; Αν μπορείς βάλτα σε τέσσερις πέντε αναρτήσεις στην σειρά ώστε να δούμε τι λέγανε με ξακαθαρο τρόπο από περισυ ήδη καί μας προειδοποιούσαν για τις επιπτώσεις αυτών των εμβολίων. Καί και τι θα συμβεί σε αυτούς που θα εμβολιαστούν! Γιατί το ποίημα αυτό εδώ αναφέρεται στο ίδιο πάλι θέμα και μας προλέγει για την κατάληξη των επιλογών μας, των μη εμβολιασμενων και των εμβολιασμενων αντίστοιχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΑΝ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ

      Διαγραφή
  11. Αμην πατέρα μας σωσεμας από την κατακραυγή και τον αποκλεισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποιος ειναι αυτος ο πλανεμενος γεροντας, δεν εχει ονομα και διευθυνση??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρωμανέ δεν θυμάμαι κριβώς σε ποια ημερομηνία, αλλά υπήρχαν ποιήματα που μας έλεγαν ότι τις ημέρες των γιορτών θα υπάρξει κάτι άσχημο και θα έρθει μεγάλη θλίψη, μπορείς σε παρακαλώ να τα βρεις? Θέλω να τα βρω, για να ξέρω ποιόν από αυτούς που γράφουν να πιστεύω και ποιούς όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή