Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΕΣΑ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ

ΜΗΝ  ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ  ΓΙΑ  ΓΙΟΡΤΕΣ,  ΑΛΛΑ  ΓΙΑ  ΛΥΠΕΣ  ΠΟΛΛΕΣ.




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++

Δεν έχουμε παιδί Μου καιρό, 
γι’ αυτό καθόλου μην σπαταλάς αυτόν,
 πιάσε γρήγορα το στυλό
 και γράψε ό,τι παιδί Μου σου πω, 
ο Τρισυπόστατος Θεός, 
 ο πάντων Κτίστης και Δημιουργός.

Παιδιά Μου, καίγεται αυτόν τον καιρό η καρδιά Μου, 
που βλέπω ότι με τίποτα δεν ξυπνούν τα παιδιά Μου, 
αλλά συνεχίζουν στην νάρκη την βαθειά, 
που τα οδηγεί από Μένα , όλο και πιο μακρυά. 

Και βλέπουν τον τυφώνα που έρχεται απειλητικός,
 και τίποτα δεν κάνουν για ν’ αποφύγουν αυτόν, 
αλλά δέχονται τα πάντα μοιρολατρικά, 
χωρίς καθόλου να διαμαρτυρηθούν γι’ αυτά. 

Τι άλλο να κάνω πια; Σας ερωτώ αγαπητά Μου παιδιά.
 Το Χέρι Μου τους απλώνω συνεχώς,
 αλλά κανένας δεν πιάνεται για να σωθεί απ’ αυτό. 

Τι φταίω λοιπόν Εγώ, εάν μόνοι αρνούνται τον δικό τους σωσμό; 
Να τους σώσω με το ζόρι δεν μπορώ. 
Γι’ αυτό παιδιά Μου τόσο πολύ πονώ,
 γιατί Είμαι Πατέρας στοργικός και όλα Μου τα παιδιά,
 καλά ή κακά τα αγαπώ. 

Πώς να αντέξω λοιπόν, όταν όλα αυτά, 
η ερχομένη λαίλαπα θα τα σαρώσει,
 και εις την κόλαση αυτά θα χώσει;

Συνέχισε παιδί Μου το γραπτό, 
θέλω κι Εγώ τον πόνο Μου
 με τα παιδιά Μου να μοιραστώ, 
γιατί και αυτά θα πονέσουν πολύ, 
απ’ ό,τι θα γίνει στο εξής, 
αφού πολλοί δικοί τους, ξένοι και γνωστοί,
 θα χαθούνε από την λαίλαπα αυτή. 
Και αυτών η καρδιά θα αιμορραγήσει,
απ’ όσα η ματιά τους θα αντικρύσει.

Παιδιά Μου, ετοιμαστείτε ψυχολογικά
 και ζητήστε Μου ΔΥΝΑΜΗ,
για να μπορέσετε και σεις να αντέξετε όλα αυτά.
Γιατί και από σας θα τελειωθούνε,
μη αντέχοντας όσα θα δούνε.
 Μόνον που αυτοί δεν θα χαθούνε,
αλλά εις τον Παράδεισο θα μπούνε.

Σας μιλώ τέκνα Μου, μέσα από το γραπτό αυτό,
που γράφει χέρι αμαρτωλό,
ό,τι υπαγορεύω Εγώ ο Τρισυπόστατος Θεός.

 ΜΗΝ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΓΙΟΡΤΕΣ,
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΥΠΕΣ ΠΟΛΛΕΣ.


Ο βρωμερός εχθρός, θα τα δώσει όλα για όλα, 
αλλά αυτή θα είναι η δική του καραμπόλα. 
Θέλοντας τα πάντα να ισοπεδώσει, 
την μεγαλύτερη και φονικότερη μάχη του θα δώσει. 

Αλλά αντί για την νίκη που ποθεί, 
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΗΤΤΑ της ζωής του τον καρτερεί,
 αφού ο ίδιος θα αλυσοδεθεί και εις τα τάρταρα,
 μαζί με τους ομοίους του θα κλειστεί.

Παιδιά Μου, από τίποτα μην πτοηθείτε, 
ελάτε κοντά Μου να ασφαλιστείτε 
και με την δύναμή Μου και σεις ενδυναμωθείτε, 
γιατί παιδιά Μου θα το χρειαστείτε. 

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΘΕΟΣ, 
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΛΑΛΩ,
 ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 
ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΛΟΜΩΣΕΙ* ΣΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, 
ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ’ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. 

 ΕΓΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΑΤΩ ΚΡΥΦΟ,
 ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ
ΚΑΙ ΠΟΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΛΟ, 
ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ
ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΓΙ’ ΑΥΤΟ.

Τα λόγια Μου όλα λοιπόν θυμηθείτε, 
απ’ αυτά δύναμη και κουράγιο θα αντλείτε, 
τα πάντα να ξεπεράσετε, 
μέχρι στο μουράγιο της Βασιλείας Μου να αράξετε. 

Σφραγίζω με την σφραγίδα Μου την Θεϊκή
 και αυτήν την θεία γραφή, 
κανείς να μην αμφισβητεί, 
εξάλλου ιδίοις όμμασι θα τα δει. 

Αμήν και δόξα και τιμή εις την Τριαδική Αρχή. 

 +++


*φλομώνω < μεσαιωνική ελληνική φλομώνω < ελληνιστική κοινή φλόμος (αρσενικό) < αρχαία ελληνική φλόμος (θηλυκό)
 Ρήμα φλομώνω (κυριολεκτικά)=γεμίζω με καπνό ή με μια άσχημη μυρωδιά έναν χώρο
(μεταφορικά)=ζαλίζω τους άλλους με αερολογίες, ψέματα ή κενές υποσχέσεις

26 σχόλια:

  1. ΌΤΙ ΣΥ ΚΎΡΙΕ Η ΕΛΠΙΣ ΜΟΥ. ΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟ ΕΘΟΥ ΚΑΤΆΦΥΓΗ ΣΟΥ. ΌΤΙ ΤΟΙΣ ΑΓΓΕΛΟΙΣ
    ΑΥΤΟΎ ΕΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΠΕΡΊ ΣΟΥ ΤΟΥ ΔΊΑ ΦΥΛΑΞΕ ΣΕ ΕΝ ΠΑΣΑΙΣ ΤΑΙΣ ΟΔΟΊ ΣΟΥ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΠΩ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΕΣ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ 95 ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΩ ΚΙ ΕΓΩ ΛΙΓΟ ΜΙΣΘΟ ΑΓΑΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ

    Ο όσιος Ανδρέας ο δια Χριστόν σαλός χάρη στην υπερφυσική άσκηση, έγινε σαν άσαρκος ενώ ακόμα βρισκόταν στη σάρκα, γι’ αυτό και μπορούσε να βλέπει αισθητά τα πνεύματα.

    Μια μέρα είδε να περνά στο δρόμο μια νεκρική πομπή. Κόσμος πολύς, ιερωμένοι και λαϊκοί πήγαιναν να κηδέψουν έναν πλούσιο άρχοντα.
    Ακουγόταν ένα βουητό από ψαλμωδίες θρήνους και σπαραχτικές φωνές.
    Ο όσιος με τα διορατικά του μάτια είδε πολυάριθμους μαύρους δαίμονες να βαδίζουν μπροστά από τους ιερείς και να φωνάζουν πιο δυνατά από τους ψάλτες:

    ΑΛΙΜΟΝΟ ΤΟΥ!, ΑΛΙΜΟΝΟ ΤΟΥ!

    Στα χέρια τους κρατούσαν άλλοι κεριά από θειάφι, άλλοι θυμιατήρια που βρωμούσαν σαν κοπριά και άλλοι σακούλια με στάχτη, που τη σκόρπιζαν ολόγυρα. Άλλοτε γαύγιζαν σαν σκύλοι και άλλοτε γρύλιζαν σαν χοίροι.
    Μερικοί είχαν περικυκλώσει το φέρετρο και ράντιζαν το πρόσωπο του νεκρού με βρομόνερα.
    Άλλοι πάλι ακολουθούσαν με τραγούδια και χορούς άσεμνους, με γέλια και αστεία χυδαία, χτυπώντας χαρούμενα τα χέρια και τα πόδια τους. Χλεύαζαν μάλιστα τους ψάλτες και τους άλλους χριστιανολυς λέγοντας:

    - Στραβοί είστε ανόητοι, που ψάλετε γι’ αυτόν εδώ το σκύλο το ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΠΑΥΣΟΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΤΟΥ ΔΟΥΛΟΥ ΣΟΥ; Άκου … δούλος του Κυρίου ένας άνθρωπος γεμάτος από κάθε ανομία και ασέλγεια!

    Εκείνη τη στιγμή παρουσιάστηκε ο αρχηγός των δαιμόνων. Το φλογισμένα και άγρια μάτια του προκαλούσαν τρόμο. Στα χέρια του κρατούσε θειάφι και πίσσα. Πήγαινε στο μνήμα εκείνου του δύστυχου για να κάψει το σώμα του μετά την ταφή.

    Είχε σχεδόν περάσει η κηδεία, όταν ο όσιος είδε έναν νέο ωραίο, που ακολουθούσε τελευταίος. Φαινόταν πολύ λυπημένος. Προχωρούσε σκυφτός κι έκλαιγε γοερά. Ο όσιος τον πλησίασε νομίζοντας ότι είναι συγγενής του νεκρού. Τον αγκάλιασε με συμπάθεια και τον ρώτησε:

    - Για το Θεό, πες μου γιατί κάνεις έτσι; Πρώτη φορά βλέπω τέτοιο θρήνο για νεκρό.
    Ο νέος που ήταν ο φύλακας άγγελος του νεκρού αποκρίθηκε:
    - Θρηνώ γιατί τον κληρονόμησε ο διάβολος. Είδες πώς τον κηδεύει! Τον έχασα, γι’ αυτό κλαίω.
    - Τώρα κατάλαβα ποιος είσαι, είπε ο μακάριος Ανδρέας.

    Στη συνέχεια ο άγγελος διηγήθηκε στον όσιο τη ζωή του νεκρού που ήταν …
    ΕΝΑΣ ΑΣΩΤΟΣ, ΑΣΠΛΑΧΝΟΣ, ΑΛΑΖΟΝΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ!!!
    Ο θάνατος τον είχε βρει αμετανόητο. Έτσι οι δαίμονες και το σώμα του ατίμασαν και την ψυχή του άρπαξαν.
    - Μπορώ λοιπόν να μη θρηνώ γι’ αυτόν τον άνθρωπο, κατέληξε ο άγγελος, που έγινε παιχνίδι των δαιμόνων και βρωμερό καταγώγιο της αμαρτίας;

    Οι διαβάτες βλέποντας τον Άγιο να στέκεται μόνος – γιατί τον άγγελο φυσικά δεν τον έβλεπαν – και να κάνει σα να μιλάει σε κάποιον, έλεγαν μεταξύ τους:
    - Κοιτάξτε τον τρελό! Έπιασε κουβέντα με τον τοίχο!

    Με κείνους τους διαβάτες μοιάζουν όσοι, βυθισμένοι στα μάταια έργα και την ανθρώπινη σοφιστεία, απορρίπτουν την ύπαρξη των πνευμάτων ή τα υποτιμούν, θεωρώντας τα εντελώς ξένα προς την ύλη.

    ΑΓΙΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΜΠΡΙΑΤΣΑΝΙΝΩΦ
    «ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ, ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΗ»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΒΟΗΘΆ ΜΑΣ ΘΕΈ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΤΛΟΎΜΕ ΔΥΝΑΜΗ
    ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΌ ΣΈΝΑ.
    ΔΏΣΕ ΜΑΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΉ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΊΣΤΗ ΤΩΝ ΑΓΊΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Θεός να δώσει δύναμη σε όλους, καλό αγώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας μου απαντήσει κάποιος υπεύθυνα, με όλο το σεβασμό, ποιος γράφει αυτά τα άρθρα-ποιηματα ??? Εάν το πρόσωπο που τα γράφει είναι αντάξιο ενός Αγίου, τότε πάω πάσο, εάν όχι ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δε σε διαβεβαιώνει η καρδιά σου, αν δεν ακούς μέσα σου τη Φωνή του Ποιμένα, τότε κανένας δε θα μπορέσει να σε πείσει με πιστοποιητικά γνησιότητας. Αρκέσου στο να ζεις εν μετανοία, δέξου μόνο τις προρρήσεις των Αγίων που γνωρίζεις και αποδέχεσαι και να είσαι ανά πάσα στιγμή με το "Εισιτήριο" στο χέρι, έτοιμη για απολογία στον Κύριο.

      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΥΝΗΜΑΤΩΝ

      Διαγραφή
    2. Θα σου απαντήσω έμμεσα, προσωπικά περίμενα γεγονότα από 15 χρόνια πριν.... Το ότι δεν έγιναν, δεν λέει κάτι, ο ουρανός έγινε ακόμα πιο μαύρος..... Ας ελπίσουμε σε τιμωρία με επιείκεια

      Διαγραφή
    3. Να εύχεσαι στον Θεό να σου δώσει γνώση πνευματικής διακρίσεως, πώς πρέπει να σκέφτεσαι και τι πρέπει να έχεις στο νου σου, μέχρι να αξιωθείς την πραγματική αλήθεια, η δε αλήθεια είναι ο Χριστός.

      Όσιος Ιωσήφ Ησυχαστής

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ αρκετά με τα προαναφερθέντα σχόλια, απλά αναρωτιέμαι εάν, ας πούμε αυτός που τα δημοσιεύει γνωρίζει τον γράφοντα ώστε να υπάρχει μια εγκυρότητα.Αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου απαντήσω πάλι έμμεσα, όσοι έχουν επιτεθεί.... Έχουν επιτεθεί στους διαχειριστές και ελάχιστα στα ποιήματα.... Και όσες είδα κατά την γνώμη μου ήταν στον αέρα..... Κυριακή, κοντή γιορτή λοιπον

      Διαγραφή
    2. Ψάξε: Γερόντισσα της Αττικής, νομίζω δικά της είναι τα ποιήματα

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη και στη Ειρήνη και στον Οίμο. Ήθελα να βάλω ένα μήνυμα του 2019 που δίνει απάντηση στο ερώτημα ποιος γράφει τα μηνύματα και μαζι με αυτό αντιγράφηκαν και άσχετα. Μην το σβήσεις όμως σε παρακαλώ, Romane. Μόνο αν θες να σβήσεις τα άσχετα, διότι εγώ δεν το καταφέρνω.

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς δεν μπορεί να διαγραφεί μέρος του σχολίου, όμως αναδημοσιεύω αυτό που ανάρτησες (άλλωστε η τρικλοποδιά από εμάς το πήρε)

      ΠΟΙΟΣ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΕΤΟΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ;

      ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

      +++

      Πολλοί αναρωτιέστε και λέτε διαρκώς,
      ποιος άραγε το γράφει ετούτο το γραπτό;
      Γιατί δεν φανερώνεται και μένει αυτός κρυφός;

      Γιατί δεν έχει θάρρος , ποιος είναι να μας πει;
      Γιατί δεν υπογράφει την κάθε μια γραφή;
      Την κάθε απορία σας θα λύσω ο Θεός,
      να σας ξεκαθαρίσω το πρόβλημα αυτό.

      Παιδιά αγαπημένα Μου, προσέξατε καλά,
      τα λόγια τούτα λέω ο Μέγας Βασιλιάς.
      Τριάδα η Αγία παιδιά Μου ομιλώ,
      να σας γνωστοποιήσω, το θέλημά Μου αυτό.

      Διάγετε παιδιά Μου εσχάτην εποχήν,
      το σκότος του διαβόλου εκάλυψε την γη.
      Οι άνθρωποι εξέφυγαν οδόν την Θεϊκήν,
      δεν παύουν όμως νάναι σε Με αγαπητοί.

      Δεν δύναμαι ν’ αφήσω να πάν’ αυτοί χαμένοι,
      δεν δύναμαι ν΄αφήσω νάναι απελπισμένοι.
      Γι’αυτό σας στέλνω ΡΗΜΑΤΑ, ΟΥΡΑΝΙΑ ΓΡΑΠΤΑ,
      δύναμη να σας δώσω ν’ αντέξετε παιδιά.

      Δανείζομαι προς τούτο ΧΕΙΡΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ,
      να καταγράφει στο χαρτί την Θεία Μου Βουλή.
      Εγώ υπαγορεύω το θείο Μου γραπτό,
      τον κάθε έναν λόγο Εγώ πιστοποιώ
      και ο γραμματέας γράφει ό,τι Εγώ θα πω,
      χωρίς να συμμετέχη καθόλου στο γραπτό.

      Για πέστε Μου παιδιά Μου, Εγώ σας ερωτώ,
      πώς γίνεται ο γράφων το κάθε Μου γραπτό,
      υπογραφή να βάλει, στο κείμενο αυτός;
      Αφού μόνον γραφίδα στο χέρι του κρατεί,
      ενώ υπαγορεύω τον λόγο Τριαδική Αρχή;

      ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ
      ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΑ ΑΥΤΗ,
      ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ
      ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ
      ΤΗΝ ΘΕΪΚΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,
      αξία έχει τέκνα Μου
      ΠΟΙΟΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΑΥΤΗΝ.

      Και συ που αμφιβάλλεις και συ που δυσπιστείς,
      εάν την ψυχή σου καθαρίσεις
      και θέλεις για Με να εργαστείς,
      μπορεί να είσαι ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ
      που την Χάρη Μου την Θεία
      και συ θε να δεχθείς,
      δικός Μου συνεργάτης
      να γίνεις επί γης.

      Ο ΘΕΡΙΣΜΟΣ πλησίασε και οι εργάτες λιγοστοί,
      αφού οι κληρικοί Μου γενήκαν ΜΙΣΘΩΤΟΙ
      και άφησαν τους λύκους και μπήκαν στο μαντρί.
      Εσκόρπισαν τα πρόβατα και βγήκαν απ’ την ΣΤΑΝΗ
      και αφού είναι απροστάτευτα, ο λύκος τα ξεκάνει.

      Γι’ αυτό σε ΣΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΙΛΩ,
      ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΕΤΟΥΤΟ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ,
      έλα σε Μένα τον Θεό εσύ να εργαστείς
      και εκατονταπλάσια εσύ θα πληρωθείς,
      όχι μόνον στην ΑΙΩΝΙΑ, αλλά και σε ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΖΩΗ.

      Το ΘΕΛΩ ΣΟΥ, ζητάω μονάχα ο Θεός
      και για όλα τ άλλα φροντίζω Εγώ ο Δημιουργός.
      Δεν σου ζητώ να γίνεις παιδί Μου ασκητής
      και απ’ όλα τα επίγεια εσύ να στερηθείς.

      Ένα μονάχα θέλω παιδί Μου αγαπητό,
      το χέρι σου ν’ απλώσεις εσύ στον αδελφό.
      Μην τον αφήσεις να χαθεί εις την απελπισία,
      να χαίρονται τον δύστυχο τα βρωμερά θηρία.

      Άπλωσε το χεράκι σου για να το ελεήσεις,
      άπλωσε το χεράκι σου για να τον βοηθήσεις.
      Δείξτου τον δρόμο τέκνο Μου εσύ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ,
      οδήγησέ τον τέκνον Μου, μέσα στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ,
      ΣΤΟ ΠΕΤΡΑΧΗΛΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑ, ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΑ ΘΕΙΑ.

      Και τότε τέκνον Μου εσύ θα λάβεις
      τα βραβεία, από τον Άναρχο Θεό, Τριάδα την Αγία.

      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΗΣ,
      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΡΑΦΩΝ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ,
      ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΕ ΝΑ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΕΙ,
      ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΑΡΧΗ.


      Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

      +++


      https://oimos-athina.blogspot.com/2019/11/blog-post_74.html



      Διαγραφή
  8. «Η Παναΐα κι θα χαντ᾿ σας» (δεν θα σας χάσει η Παναγία)

    Αγία Σοφία της Κλεισούρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνωμη ;όλα εσείς Πίος είστε που τα γράφετε όλα αυτά;

      Διαγραφή
  9. Συγνώμη αλλά εσείς που γράφει από πάνω ανώνυμος Πίος είστε που τα γράφετε όλα αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας φουκαράς είμαι που μύρισα από την καλύβα μου καπνό, βγήκα να δω τι έγινε και βλέπω να καίγεται ο κόσμος. Τι να κάνω ο δυστυχής; Παίρνω κι εγώ λάστιχα και κουβάδες και ρίχνω νερό όπως μπορώ και δίνω κουράγιο και στους άλλους να βοηθήσουν, αφού οι ... "πυροσβέστες| πουλήθηκαν στους "εμπρηστές"!!!

      Διαγραφή
  10. Αν είστε ευτυχισμένος τότε δεν είστε φουκαρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. +Κώστας:
    Λίγος καιρός μένει...
    Ας μετάνοιωσουμε...+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δε μένει λίγος καιρός ο ύψιστος γνωρίζει μονάχα πόσο καιρό και χρόνο αναλογεί στο καθένα ξεχωριστά από μας και πράττει ανάλογα με την συνείδηση του καθενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστέ μου έλα βοήθησε μας και ας φάμε και εμείς που σε πιστεύουμε μερικές σφαλιαριτσες άλλωστε τις αξίζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Ιησούς Χριστός δεν δίνει σφαλιάρες είναι ο αληθινός μας πατέρας από το Άγιο πνεύμα προερχόμαστε από τον Θεό όλοι μας και μας ζητάει να ζούμε και να αγαπάμε όπως μας αγαπάει εκείνος και θέλει όλα του τα πλάσματα να τον αγαπάμε για αυτό το λόγο προσευχόμαστε Ιησούς Χριστός είναι ο πατέρας μας και μητέρα μας η υπεραγία Θεοτόκος και θέλουν να μας είμαστε εμείς τα πλάσματα τους ευτυχισμένοι και ελεύθεροι και αν επιτρέπουν καπια βιώματα και εμπειρίες από αυτόν τον κόσμο που ήρθαμε είναι για δική μας παιδαγωγηση ο Ιησούς Χριστός είναι ο πατέρας μας και δε μας έκανε ρομπότ θέλει να είμαστε αληθινά παιδιά του και για αυτό το λόγο σταυρώθηκε για μας και αναστήθηκε όπως είπε ο πατήρ Αβραάμ ο Αγιορείτης για να μας πει ποιοι είμαστε και από πού προερχόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ζούμε στην άγνοια και πρέπει όλοι μας να γνωρίσουμε την αλήθεια τον αληθινό μας γονιό ο επουρανίου πατέρας μα ς και η μητέρα μας η υπεραγία Θεοτόκος μα ζητάνε να α ενωθουμε όλοι και να μη κάνουμε διακρίσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή